Η νέα Flying Spur που παρουσίασε η Bentley έχει δύο στοιχεία που την χαρακτηρίζουν: είναι plug-in υβριδική και η λιμουζίνα με τη μεγαλύτερη ισχύ στην έως τώρα ιστορία της μάρκας.
Κάτω από το μεγάλο καπό της λοιπόν δεν υπάρχει πια ο εμβληματικός W12 που αποτελούσε ιδιαίτερο γνώρισμα των μοντέλων της μάρκας αλλά, όπως προαναφέραμε, ένα plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης.
Που έχει πολλά κοινά με αυτό της Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, αλλά και έχει τροποποιηθεί κατάλληλα προκειμένου να ταιριάζει με τη λογική και τον χαρακτήρα των Bentley.
Αποτελείται από έναν bi-turbo V8 με 4.000 κυβικά και 600 ίππους και ένα ηλεκτροκινητήρα με 190 ίππους. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 782 ίππους, ενώ η μπαταρία του συστήματος έχει χωρητικότητα 25,9 kWh και παρέχει ηλεκτρική αυτονομία έως και 75 χιλιόμετρα με μέγιστη ταχύτητα 140 χλμ./ώρα.
Η συνολική αυτονομία της καινούργιας Flying Spur φτάνει τα 830 χιλιόμετρα, ενώ το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,5 δεύτερα, τιμή που κολακεύει ακόμα και super cars.
Αισθητικά οι αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά περιορίζονται ουσιαστικά στη νέα μάσκα και τις καινούργιες εισαγωγές αέρα, ενώ στο πολυτελές εσωτερικό η επιλογή «Wellness Seating Specification» είναι πλέον διαθέσιμη για όλους τους επιβάτες.
Οι πρώτες νέες Bentley Flying Spur θα παραδοθούν πριν το τέλος του έτους, σε τιμές που στην Κεντρική Ευρώπη αναμένεται να ξεκινούν από περίπου 300.000 ευρώ.