Μετά τα υβριδικά και τα plug-in υβριδικά ημιφορτηγά στους δρόμους της Ευρώπης θα δούμε και αμιγώς ηλεκτρικά αγροτικά.

Σαν το eTerron 9 που η κινεζική Maxus παρουσίασε στην έκθεση επαγγελματικών οχημάτων IAA στο Αννόβερο και θα είναι στην πορεία διαθέσιμο στην Ευρώπη, της Ελλάδας συμπεριλαμβανομένης.

Το eTerron 9 διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που εξασφαλίζουν και την τετρακίνηση και αποδίδουν συνδυαστικά 442 ίππους. Οι οποίοι εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δεύτερα. Όσο για την αυτονομία του φτάνει τα 430 χιλιόμετρα, χάρη στη μπαταρία του των 102 kWh.

Η οποία φορτίζει από το 20 έως το 80% μέσα σε 40 λεπτά με ταχυφορτιστή, ενώ έχει και λειτουργία Vehicle to Load, παρέχοντας ρεύμα σε εξωτερικές συσκευές.

MAXUS-ETERRON-9-(5).jpg

Με μήκος 5,50 μέτρων, το eTerron 9 είναι πιο μεγάλο από τα Ford Ranger και Toyota Hilux, ενώ η σχεδίασή του ακολουθεί τη σχεδιαστική λογική του «New Electrified Mecha» με κλειστή μάσκα και φώτα ημέρας σε σχήμα C.

Το πενταθέσιο εσωτερικό διαθέτει μια ενιαία οπτικά οθόνη που αποτελείται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής του συστήματος infotainment. Ενδιαφέρον είναι πως τα εμπρός καθίσματα -οι επενδύσεις είναι δερμάτινες- μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε επιφάνεια ύπνου.

MAXUS-ETERRON-9-(4).jpg

Άλλα πρακτικά στοιχεία που σίγουρα θα διευκολύνουν τους επαγγελματίες είναι το εμπρός πορτμπαγκάζ (frunk) των 236 λίτρων και η πόρτα της καρότσας που διευκολύνει τη μεταφορά αντικειμένων με μήκος έως και 2,40 μέτρων.

MAXUS-ETERRON-9-(6).jpg

Από την άλλη όμως το ωφέλιμο φορτίο του περιορίζεται στα 620 κιλά που απέχουν αρκετά από τα 1.000 των συμβατικών αγροτικών. Το βάρος ρυμούλκησης από την άλλη είναι 3,5 τόνοι, ενώ ο εξοπλισμός περιλάμβάνει μεταξύ άλλων και πνευματική ανάρτηση.

MAXUS-ETERRON-9-(7).jpg

Οι πωλήσεις του ηλεκτρικού Maxus eTerron 9 θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη το τελευταίο τρίμηνο του 2024.



Πηγή