Η νέα Ford Mustang GTD επαναπροσδιορίζει την έννοια των επιδόσεων για τη Mustang, καθώς ο υπερτροφοδοτούμενος V8 της των 5.200 κ.εκ. αποδίδει 826 ίππους και 900 Nm.
Οι πραγματικά εντυπωσιακές αυτές τιμές που θα κολάκευαν και supercars σε συνδυασμό με τα ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία του αμαξώματος θα συμβάλλουν στην επίτευξη του στόχου που έχουν θέσει οι μηχανικοί της Ford: να πετύχουν ένα χρόνο γύρου στη θρυλική πίστα του Nürburgring κάτω από τα 7,0 λεπτά.
Για το σκοπό αυτό η πίσω ανάρτηση έχει ημιενεργά αμορτισέρ και τα φρένα είναι από ανθρακόνημα, ενώ για την επίτευξη της τελικής της ταχύτητα των 325 χλμ./ώρα η νέα Mustang GTD διαθέτει σύστημα DRS (Drag Reduction System).
Το οποίο προσαρμόζει τη γωνία της πίσω πτέρυγας και ενεργοποιεί τα πτερύγια κάτω από το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου προκειμένου να επιτυγχάνεται η ιδανική ισορροπία μεταξύ αεροδυναμικής ροής και κάθετης δύναμης, ανάλογα με τις συνθήκες, για μέγιστη ταχύτητα και πρόσφυση.
Ο V8 των 5,2 λίτρων με τη σειρά του διαφοροποιείται αισθητά από τα ίδιου κυβισμού σύνολα που χρησιμοποιούνται στις άλλες εκδόσεις της Mustang. Έτσι διαθέτει ξηρό κάρτερ που εξασφαλίζει τη λίπανση ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες, γεγονός που ανεβάζει το όριο περιστροφής τους στις 7.650 σ.α.λ.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν αναβαθμισμένα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, πιο μικρή τροχαλία για το μηχανικό υπερσυμπιεστή καθώς και εξάτμιση τιτανίου.