Η Volkswagen εγκαινιάζει μια νέα προσέγγιση για τον εσωτερικό διάκοσμο των αυτοκινήτων της δίνοντας έμφαση στη βιωσιμότητα και την ποιότητα.
Έτσι σκοπεύει να αντικαταστήσει τα πλαστικά με υφάσματα υψηλής ποιότητας, στοχεύοντας τόσο στη βελτίωση της αισθητικής όσο και της ανθεκτικότητας των εσωτερικών της.
Ο δεύτερος στόχος είναι η απλοποίηση των διαδικασιών παραγωγής. Έτσι τα μελλοντικά μοντέλα θα έχουν πάνελ στις πόρτες που θα αποτελούνται από ένα μόνο στοιχείο, κάτι που θα αυξήσει τη λειτουργικότητα και ταυτόχρονα θα μειώσει και το κόστος.
Ενδεικτικές ως προς τα παραπάνω είναι οι τοποθετήσεις των επικεφαλής σχεδιασμού Andy Mindt και στρατηγικής σχεδίασης, Christian Schreiber της Volkswagen, οι οποίοι αναφέρουν πως η μάρκα εστιάζει πλέον στη δημιουργία απλών και φιλικών προς το χρήστη εσωτερικών, που ξεχωρίζουν για τη διακριτική τους εμφάνιση.
Η νέα προσέγγιση δίνει προτεραιότητα στην πρακτικότητα, εξασφαλίζοντας ότι το αυτοκίνητο αλληλεπιδρά άψογα με τον χρήστη.
Επιπλέον, η Volkswagen στοχεύει σε μια πιο ήπια και προσιτή αισθητική σχεδίασης, απομακρυνόμενη από τις επιθετικές σχεδιαστικές τάσεις που υιοθετούν άλλες μάρκες.