Παρόντες ήταν ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, οι μηχανοδηγοί που είχαν βάρδια την στιγμή του συμβάντος, οι δύο αμαξοστοιχίες που ενεπλάκησαν καθώς και μηχανικοί της εταιρείας που ανακατασκεύασε το δίκτυο.
Το συμπέρασμα από την προσομοίωση είναι πως όλα λειτουργούν σωστά, ωστόσο οι έρευνες συνεχίζονται.
Σημειώνεται πως συρμός του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, υπέστη βλάβη περίπου στις 17.00 το απόγευμα με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στον σταθμό του Κορινού. Την ίδια στιγμή, η αμαξοστοιχία Intercity 57 που είχε ως προορισμό την Αθήνα και κινούνταν και αυτή στην γραμμή καθόδου, πλησίαζε κανονικά – έχοντας μάλιστα «πράσινους» σηματοδότες – προς το σημείο που βρισκόταν ο χαλασμένος συρμός.
Οι μηχανοδηγοί της Intercity διαπίστωσαν τον κίνδυνο νέου δυστυχήματος μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον σταθμό ακινητοποιημένος, ενώ τα φωτόσημα ήταν όλα πράσινα.