Με την κωδική ονομασία «Πυρετός το Σαββατόβραδο», από τις 11 Ιανουαρίου η ΑΑΔΕ κάθε Σάββατο πραγματοποιεί φορολογικούς ελέγχους σε νυκτερινά κέντρα, αξιοποιώντας στοιχεία από:

– E-send και myData

– Εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης

– Πλατφόρμες κρατήσεων

– Αναρτήσεις σε social media

– Χάρτες Google Maps (πυκνότητα συγκέντρωσης πελατών στα κέντρα)

Για την επιχείρηση της ΑΑΔΕ χρησιμοποιήθηκαν 80 ελεγκτές. Ένας βρισκόταν μόνιμα στο κεντρικό ταμείο της εκάστοτε επιχείρησης, ένας στο σημείο όπου διοχετεύονται τα λουλούδια, ενώ και οι δύο κατέγραφαν τη διαβίβαση των αποδείξεων στο myDATA.

Οι τρεις μεγάλες αποκλίσεις

– Νυχτερινό κέντρο 1: 272%

– Νυχτερινό κέντρο 2: 216%

– Νυχτερινό κέντρο 3: 138%



megatv.com