Λίγα μόλις εικοσιτετράωρα έχουν περάσει μετά τις μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών που στοίχισε τη ζωή σε 57 συνανθρώπους μας, αλλά και το πόρισμα «καταπέλτη» του ΕΟΔΑΣΣΑΜ.

Βαριές ευθύνες για υπουργείο Μεταφορών κυβέρνηση, ΟΣΕ, Hellenic Train και ΡΑΣ. Την ίδια στιγμή, διαπιστώνεται σειρά ελλείψεων και εικόνα διάλυσης στον σιδηρόδρομο.

Το ερώτημα που παραμένει είναι νιώθουν οι πολίτες ασφαλείς στα τρένα;

«Δεν νιώθω ασφάλεια, αλλά είναι ένας από τους πιο οικονομικούς τρόπους μεταφοράς και ευτυχώς ή δυστυχώς δεν έχουμε άλλη δυνατότητα», δήλωσε στην κάμερα των «Εξελίξεων Τώρα» ένας νεαρός.

«Αισθάνομαι ασφάλεια, μετά από ένα ατύχημα συνήθως γίνονται περισσότεροι έλεγχοι», σημείωσε άλλος επιβάτης.

«Δύο χρόνια μετά ελάχιστα έχουν αλλάξει»

Δύο χρόνια μετά την τραγωδία των Τεμπών που στοίχισε τη ζωή σε 57 συνανθρώπους μας ειδικοί των σιδηροδρόμων εξηγούν στις «Εξελίξεις Τώρα» ότι ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει.

Η υποστελέχωση και η υποχρηματοδότηση παραμένουν πρόβλημα, ενώ η αναγκαία τηλεδιοίκηση εξακολουθεί να είναι ελλιπής.

Σε κάθε περίπτωση τόσο οι ειδικοί όσο και απλοί πολίτες σημειώνουν ότι πρέπει άμεσα να ληφθούν περισσότερα μέτρα ώστε οι σιδηρόδρομοι να λειτουργούν με πλήρη ασφάλεια και να διασφαλιστεί ότι δεν θα υπάρξουν ποτέ ξανά νέα Τέμπη.

Στη σημερινή του ανάρτηση ο πρωθυπουργός  σημείωσε ότι πρώτος σταθμός του κυβερνητικού σχεδίου είναι μία άρτια και ασφαλής γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, η οποία θα ολοκληρωθεί έως το 2027.

Ο Γιώργος Μανώλης, αντιπρόεδρος πανελλήνιας ένωσης προσωπικού έλξης, μίλησε στις «Εξελίξεις Τώρα» για την πραγματικότητα που επικρατεί σήμερα στον σιδηρόδρομο της Ελλάδας.



megatv.com