Η Audi παρουσίασε επίσημα το καινούργιο A6 Avant, που έχει τον εσωτερικό κωδικό C9, βασίζεται στην προηγμένη πλατφόρμα Premium Platform Combustion (PPC) και εκτός απροόπτου θα είναι το τελευταίο που θα είναι διαθέσιμο και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Οπτικά το νέο A6, το μήκος του οποίου φτάνει τα 4,95 μέτρα (+60 χιλιοστά σε σχέση με την νυν γενιά) είναι σύγχρονο με καθαρές επιφάνειες και διακριτικές ακμές, με την ανανεωμένη Single Frame μάσκα να δεσπόζει μπροστά. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα δυναμικά φώτα OLED και το φωτιζόμενο λογότυπο που εν ισχύει την premium εικόνα.
Οι μηχανικοί της Audi έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική και έτσι ο συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) έχει μειωθεί στο 0,25, συμβάλλοντας τόσο στη μείωση της κατανάλωσης όσο και του επιπέδου θορύβου στο εσωτερικό.
Το εσωτερικό ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του ηλεκτρικού A6 e-tron, με προηγμένα ψηφιακά χαρακτηριστικά. Ο κυρτός ψηφιακός πίνακας οργάνων 11,9 ιντσών συνδυάζεται με την οθόνη infotainment MMI Touch των 14,5 ιντσών, ενώ προαιρετικά διατίθεται και τρίτη οθόνη 10,9 ιντσών για τον συνοδηγό.
.jpg?t=E6gTk3IdevQQ7dpH4kwhzA)
Οι φυσικοί διακόπτες είναι ελάχιστοι μιας και οι πιο πολλές λειτουργίες ελέγχονται μέσω αφής ή φωνητικών εντολών. Παράλληλα, το σύστημα infotainment υποστηρίζει αναβαθμίσεις Over-The-Air (OTA) και πλοήγηση μέσω cloud για άμεση ενημέρωση σχετικά με την κυκλοφορία.
Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών ανέρχεται στα 503 λίτρα (από 565 λίτρα της προηγούμενης γενιάς) λόγω της ενσωμάτωσης της μπαταρίας του ήπια υβριδικού συστήματος (MHEV plus). Με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα, η συνολική χωρητικότητα φτάνει τα 1.534 λίτρα.
.jpg?t=emgBlLFVQAs5_sy4P_orgw)
Η γκάμα του νέου A6 Avant περιλαμβάνει τρεις κινητήρες. Ο πρώτος είναι ο 2.0 TFSI απόδοσης 204 ίππων και 340 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρεται αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Ο δεύτερος είναι ο 2.0 TDI που αποδίδει επίσης 204 ίππους και 400 Nm ροπής και προαιρετικά συνδυάζεται με την τετρακίνηση quattro.
.jpg?t=B8nuOr1naD-ZrrSs0Nb6hg)
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο V6 3.0 TFSI των 367 ίππων και των 550 Nm που συνδυάζεται με το υβριδικό σύστημα MHEV plus. Το τελευταίο λειτουργεί σε κύκλωμα 48V και διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες – έναν για την εκκίνηση του κινητήρα και έναν για την ανάκτηση ενέργειας έως 25 kW, συμβάλλοντας στη βελτίωση της απόδοσης και τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
.jpg?t=fmazvNjo8HDSbwK24Q1FaA)
Στην κορυφαία έκδοση του νέου A6 η τετρακίνηση είναι στάνταρ και συνδυάζεται και με τετραδιεύθυνση -ισχύει και για το 2.0 TDI quattro- που εξασφαλίζει ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες και σταθερότητα στις υψηλές.
Το νέο Audi A6 Avant θα είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες, ενώ στη χώρα μας αναμένεται το καλοκαίρι σε τιμές σαφώς υψηλότερες από τις 58.000 ευρώ από τις οποίες ξεκινά στη Γερμανία.
.jpg?t=BEUyBmKGLKXC8jrnl-LTNQ)