Η Porsche 911 και το turbo συνυπάρχουν εδώ και 50 χρόνια, ενώ η ολοκαίνουργια 911 turbo, που είναι μέλος της γενιάς 992.2 και παρουσιάστηκε επίσημα στο Μόναχο, κάνει ένα πολύ σημαντικό βήμα.
Και αυτό γιατί διαθέτει πλέον και υβριδική τεχνολογία, που τη βοηθά να φτάσει τους 711 ίππους, να χρειάζεται μόλις 2,5 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ώρα, να μπορεί να κινηθεί ακόμα και με 322 χλμ./ώρα και να ολοκληρώνει το γύρο στο Nürburgring σε 7:03.92 λεπτά. Ο χρόνος αυτός είναι 14 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον αντίστοιχο της προκατόχου της και παρά το ότι η ζυγαριά δείχνει + 85 κιλά.
Η καρδιά της νέας turbo S είναι ο γνωστός εξακύλινδρος boxer που πλέον έχει χωρητικότητα 3,6 λίτρων και έχει εξελιχθεί σημαντικά. Από εκεί και πέρα υπάρχει μια μικρή μπαταρία 1,9 kWh, που τροφοδοτεί τον ενσωματωμένο στο κιβώτιο PDK ηλεκτροκινητήρα των 60 kW καθώς και δύο ηλεκτρικά turbo, τα οποία λειτουργούν ξεχωριστά για κάθε πλευρά του κινητήρα.

Ο συνδυασμός προσφέρει μέγιστη ροπή 800 Nm, διαθέσιμη σε μεγάλο φάσμα στροφών -συγκεκριμένα από τις 2.300 έως τις 6.000 σ.α.λ.- ενώ οι 711 ίπποι κάνουν την εμφάνισή τους από τις 6.500 έως τις 7.000 σ.α.λ.

Προκειμένου να επιβραδύνει το ίδιο εντυπωσιακά όπως επιταχύνει η Porsche εξόπλισε τη νέα turbo S με στάνταρ κεραμικά φρένα PCCB με τους μεγαλύτερους δίσκους που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε 911. Στάνταρ είναι και το PCCB (Porsche Dynamic Chassis Control) που υποστηρίζεται από το ηλεκτρικό κύκλωμα των 400V και ελέγχει τις κινήσεις του αμαξώματος.

Η σοφιστικέ αεροδυναμική διαθέτει ενεργά στοιχεία, όπως γρίλιες, εμπρός splitter και πίσω φτερούγα που προσαρμόζονται δυναμικά, μειώνοντας τον συντελεστή οπισθέλκουσας κατά 10%, δηλαδή λίγο κάτω από το 0,30.

Η σχεδίαση είναι σαφώς πιο εντυπωσιακή σε σχέση με τις πιο απλές 911, με πιο φαρδύ αμάξωμα, τονισμένες εισαγωγές αέρα πίσω και τη νέα αποκλειστική απόχρωση Turbonit που τονίζει τις ανθρακί λεπτομέρειες.

Στο εσωτερικό, το ίδιο χρώμα κυριαρχεί σε συνδυασμό με επενδύσεις από ανθρακόνημα, εμπλουτισμένες με χρυσές ίνες νεοδυμίου, και σκουρόχρωμο ουρανό.

Ο εξοπλισμός είναι πιο πλούσιος από ποτέ, με PASM, Sport Chrono, HD-Matrix προβολείς και άλλες στοιχεία που μέχρι τώρα χρεώνονταν επιπλέον ακόμα και στην turbo. Ο ιδιοκτήτης μπορεί μάλιστα να ζητήσει χωρίς χρέωση την προσθήκη πίσω καθισμάτων, καθώς η νέα turbo S παραδίδεται στάνταρ ως διθέσια.

Στην Ελλάδα, η νέα Porsche 911 turbo S ξεκινά από τις 343.150 ευρώ για την κουπέ έκδοση και από τις 360.900 ευρώ για την κάμπριο.

















