Η Citroën παρουσίασε το ELO, ένα πρωτότυπο που λειτουργεί ως ζωντανό εργαστήριο ιδεών και σκιαγραφεί με σαφήνεια τη μελλοντική φιλοσοφία της μάρκας. Έτσι λοιπόν τρία χρόνια μετά το ανατρεπτικό OLI, η γαλλική εταιρεία επανέρχεται με ένα ακόμη πιο ριζοσπαστικό concept, προτείνοντας μια διαφορετική, βαθιά ανθρωποκεντρική προσέγγιση στη σύγχρονη μετακίνηση.
Παρά το μικρό του μήκος των 4,10 μέτρων, το ELO έχει σχεδιαστεί εξαρχής ως αμιγώς ηλεκτρικό, γεγονός που εξασφαλίζει ένα εντυπωσιακά ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό. Το οποίο θυμίζει περισσότερο χώρο διαβίωσης παρά συμβατικό αυτοκίνητο, με δυνατότητα φιλοξενίας έως έξι ατόμων, παραπέμποντας στη φιλοσοφία των MPV προηγούμενων δεκαετιών, μέσα από ένα καθαρά φουτουριστικό πρίσμα.
Η κεντρική θέση οδήγησης, το απολύτως επίπεδο δάπεδο και το πανοραμικό παρμπρίζ των 180 μοιρών δημιουργούν μια μοναδική αίσθηση ορατότητας και ελευθερίας. Το κάθισμα του οδηγού περιστρέφεται πλήρως, μετατρέποντας το εσωτερικό σε χώρο συζήτησης, εργασίας ή χαλάρωσης όταν το ELO είναι σταθμευμένο.

Τα τρία αποσπώμενα καθίσματα στη δεύτερη σειρά –χρήσιμα και εκτός αυτοκινήτου– συνδυάζονται με δύο επιπλέον πτυσσόμενα, ενώ η απουσία μεσαίας κολόνας επιτρέπει άνοιγμα έως 1,92 μέτρα, ενισχύοντας τον χαρακτήρα «ανοιχτού χώρου».

Στο ψηφιακό πεδίο, η Citroën δοκιμάζει μια διαφορετική προσέγγιση, αντικαθιστώντας τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων με μια διάφανη επιφάνεια που προβάλλει πληροφορίες και εφαρμογές. Το νέο τιμόνι με τη μια ακτίνα, κατασκευασμένο με τεχνική 3D, ενισχύει την εργονομία και την ορατότητα, διατηρώντας παράλληλα τον μινιμαλιστικό χαρακτήρα του concept.
Με συνολικά 4,5 τετραγωνικά μέτρα γυάλινων επιφανειών, επίπεδες και λειτουργικές γραμμές, αλλά και ένα παιχνιδιάρικο πορτοκαλί χρώμα που μεταβάλλεται ανάλογα με το φως, το ELO παραμένει πιστό στο πνεύμα του OLI: λιτό, ελαφρύ και σχεδιασμένο με έμφαση στη χρηστικότητα.

Η τεχνολογία V2L επιτρέπει την τροφοδοσία ηλεκτρικών συσκευών, μετατρέποντας το όχημα σε κινητό γραφείο ή σε μίνι κάμπερ. Το περιστρεφόμενο κάθισμα, η υποστήριξη για laptop και σύστημα προβολής για κλήσεις και ημερολόγια υπογραμμίζουν με τη σειρά τους το ρόλο του ELO ως εργαλείου καθημερινής ζωής.
Συνολικά, το Citroën ELO δεν προορίζεται απλώς στο να δείξει πώς θα είναι ένα μελλοντικό ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά να επαναπροσδιορίσει τη σχέση μας με το αυτοκίνητο: ως έναν ευέλικτο, πολυλειτουργικό και ουσιαστικά ανθρώπινο χώρο μετακίνησης και δημιουργίας.

















