Η νέα αεροδυναμική των αυτοκινήτων θα επιτρέπει μία πιο «καθαρή» ροή του αέρα, κάτι που σημαίνει ότι οι οδηγοί που βρίσκονται πίσω τους θα έχουν να… πονοκεφαλιάζουν λιγότερο για το πώς θα κάνουν προσπέρασμα. Τα τωρινά μονοθέσια χάνουν το 40-50% της αεροδυναμικής τους ικανότητας, όταν ακολουθούν ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο. Ωστόσο, στη μεθεπόμενη σεζόν, αυτό το ποσοστό θα υποχωρήσει στο 5%.

Ωστόσο, η σημαντικότερη αλλαγή στην F1 ίσως να κάνει με το οικονομικό σκέλος. Όπως εξαγγέλθηκε από τους υπεύθυνους του σπορ, κάθε ομάδα θα μπορεί να ξοδέψει μέχρι 175 εκατ. δολάρια στη σεζόν, με το συνολικό κόστος μέχρι σήμερα να ξεπερνά τα 300 εκατομμύρια, ενώ οι ισχυρές ομάδες μπορούσαν να φτάσουν τα έξοδά τους μέχρι και στα 500 εκατ. ευρώ. Ο περιορισμός αφορά το μπάτζετ για τη βελτίωση των επιδόσεων του αυτοκινήτου και όχι τις… παράλληλες δραστηριότητες, όπως την εμπορική προώθηση των δραστηριοτήτων τους.

Τα έξοδα των ομάδων θα παρακολουθούνται από έναν ανεξάρτητο ελεγκτή, με οικονομικές αλλά και αγωνιστικές ποινές να επιβάλλονται στις ομάδες που δεν συμμορφώνονται. Όλα αυτά έχουν ως στόχο να κάνουν το παγκόσμιο πρωτάθλημα πιο «τίμιο» και να παίζεται με καλύτερους όρους.

Δείτε το σχετικό βίντεο από την F1:

Πηγή