Πώς μεταμορφώνεις ένα προσιτό οικονομικά γιαπωνέζικο endurο από τη δεκαετία του 1980 σε ένα τελείως ιδιαίτερο δίτροχο, αυτό μόνο ο Niki Smart το ξέρει.

Και δεν χρειάζεται απλώς ταλέντο, αλλά και να είσαι εξπέρ στα μηχανικά και μεγάλος σχεδιαστής.

Και αυτό ακριβώς είναι ο Niki Smart, σχεδιαστής της General Motors, της Cadillac και της Ariel Motor, που μεταπήδησε και στα δίτροχα (με την A Bike Company) με τη μετατροπή ενός μεταχειρισμένου Honda XL500 του 1981 σε ένα ρετρό αγωνιστικό.

Με τη βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας πάντα, καθώς χρησιμοποίησε σχεδιαστικά προγράμματα και 3D printing και άλλες προωθημένες τεχνικές.

Ο Smart κράτησε τον αυθεντικό κινητήρα του Honda, καθώς του άρεσαν ο λιτός σχεδιασμός και οι καθαρές του γραμμές, και έχτισε το υπόλοιπο μηχανάκι γύρω του.

Ντεπόζιτο από ανθρακόνημα, τροχοί από συνθετικά κράματα και τέτοια πράγματα συναπαρτίζουν ένα πραγματικό χάδι για τα μάτια, μια άψογη αποκατάσταση που κάνει το στόμα να ανοίγει διάπλατα.

Βραβευμένο και με περγαμηνές πια να το ακολουθούν, το μηχανάκι του πολύ γνωστού βρετανού σχεδιαστή στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας χρειάστηκε μια στρατιά από συνεργάτες και 10 χρόνια για να πάρει την τελική του μορφή.

Έμπνευση άντλησε ακόμα και από τα πειραματικά ευρωπαϊκά αγωνιστικά τετράτροχα του δεύτερου μισού του 20ού αιώνα.

Γεωμετρικό και πανέμορφο, είναι ένα custom bike που ακόμα και το σκούρο χρώμα του απαίτησε ειδικές τεχνικές για να φτιαχτεί. Όλα εδώ είναι καινοτόμα και πρωτοποριακά…

newsbeast.gr




Πηγή