Η πλατφόρμα, που ανήκει στην εταιρεία Google, ανέφερε σε ένα μπλογκ και αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ότι τα μέτρα αυτά θα ληφθούν ώστε το YouTube να γίνει μια «πιο αξιόπιστη πηγή» πληροφόρησης αλλά και να προάγει «τον υγιή πολιτικό διάλογο». Η Λέσλι Μίλερ, αντιπρόεδρος δημοσίων σχέσεων του YouTube, διευκρίνισε ότι θα απαγορευτεί «περιεχόμενο που έχει παραποιηθεί με τεχνικά μέσα ή είναι ψευδές και έχει ως στόχο να παραπλανήσει τους χρήστες». Για παράδειγμα, θα αποσύρεται από την πλατφόρμα βίντεο που αναφέρει ψευδώς ότι ένας πολιτικός απεβίωσε.
Επίσης, θα απαγορευτεί περιεχόμενο που έχει ως στόχο να παραπλανήσει τους ψηφοφόρους για τον τρόπο που ψηφίζουν ή για την απογραφή στις ΗΠΑ καθώς και όσα περιέχουν ψευδείς πληροφορίες για τα κριτήρια εκλογιμότητας.
Πολλές εταιρείες τεχνολογίας κατηγορήθηκαν ότι επέτρεψαν τη διάδοση ψευδών πληροφοριών μέσα από τις πλατφόρμες τους στις προεδρικές εκλογές του 2016 και πλέον ανακοινώνουν μέτρα για να μην επαναληφθεί το φαινόμενο αυτό. Το Facebook, που δέχτηκε τις εντονότερες επικρίσεις, ανακοίνωσε τον Δεκέμβριο ότι θα απαγορεύσει περιεχόμενο που μπορεί να διαταράξει τη διαδικασία της απογραφής στις ΗΠΑ, όπως για παράδειγμα ψευδείς πληροφορίες ή προτροπές προς τους πολίτες να μην συμμετάσχουν στη διαδικασία αυτή. Ο όμιλος αρνήθηκε όμως να λογοκρίνει τις πολιτικές διαφημίσεις. Το Twitter από την άλλη αποφάσισε να απαγορεύσει όλες τις πολιτικές διαφημίσεις.