Το 2025 θα είναι μια κρίσιμη χρονιά για την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς τότε θα ισχύσουν οι ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές Euro 7, στις οποίες όλοι ανεξαιρέτως θα πρέπει να προσαρμοστούν. Ακόμα και οι κατασκευαστές super και hypercars σαν τη Ferrari.
H οποία για το σκοπό αυτό θα υιοθετήσει μια μέθοδο που έχει ακολουθήσει και στο πρόσφατο παρελθόν, αυτήν του downsizing. Πρώτο δείγμα γραφής η SF90 Stradale, που αν και είναι το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας δεν κινείται από έναν V12 αλλά από έναν εξηλεκτρισμένο V8.
To επόμενο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση είναι η αφαίρεση ακόμα δύο κυλίνδρων και η εξέλιξη ενός εξηλεκτρισμένου συνόλου σχεδιασμένου γύρω από έναν V6. Το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα την άνοιξη και θα περάσει στην κανονική παραγωγή αμέσως μετά τις καλοκαιρινές διακοπές του εργοστασίου. Αυτήν την περίοδο δοκιμάζεται εντατικά σε δημόσιους δρόμους, τοποθετημένο μεταξύ άλλων σε μια 488.
Ο V6 που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι πιθανότατα αυτός των 2.900 κυβικών που κινεί τις Alfa Romeo Giulia και Stelvio QV και έχει έτσι κι αλλιώς εξελιχθεί με τη βοήθεια των μηχανικών της Ferrari. Θα είναι διαθέσιμος με δύο αποδόσεις, με την κορυφαία να φτάνει συνδυαστικά τους 725 ίππους. Τιμή που εγγυάται τις πολύ καλές επιδόσεις.
Σύμφωνα με φήμες το νέο μοντέλο που θα κινείται από τον εξηλεκτρισμένο V6 -η παρουσία του είχε πάντως αναγγελθεί το 2018 στα πλαίσια του τότε μελλοντικού προγράμματος της Ferrari- μπορεί και να ονομάζεται 486. Το σίγουρο είναι πως δεν θα λέγεται Dino.