Η μετατροπή κλασικών μοντέλων σε ηλεκτρικά αποδεικνύεται πως έχει μεγάλη δημοτικότητα με αποτέλεσμα να εμπλέκονται όλο και πιο πολλές εταιρείες. Μια από αυτές είναι και η βρετανική Charge Cars Ltd, στο δυναμικό της οποίας ανήκουν έμπειροι μηχανικοί που στο παρελθόν συνεργαστεί με τις Williams F1, McLaren και Jaguar Land Rover.
H Charge Cars συνεργάζεται τόσο με την Arrival, που εξελίσσει μικρά ηλεκτρικά επαγγελματικά όσο και με την Robocare που ασχολείται με αυτόνομα ηλεκτρικά αγωνιστικά.
Το αμάξωμα, μετά από άδεια της Ford, είναι στην ουσία αυτό της Mustang Fastback της δεκαετίας του ’60 αλλά με σαφώς λιγότερο χρώμιο και με μοντέρνα στοιχεία όπως τα φώτα LED και οι πιο μεγάλοι τροχοί.
Αντίστοιχη λογική ακολουθείται και στο εσωτερικό, όπου το σχήμα του ταμπλό της κλασικής Mustang συνδυάζεται με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη κάθετη οθόνη. Από κει και πέρα υπάρχει πολύ δέρμα, ενώ δεν υπάρχει πίσω κάθισμα αλλά ένας χώρος για αποσκευές. Όσο για την επιλογή της φοράς κίνησης γίνεται μέσω πλήκτρων.
Το σύστημα πρόωσης -η ηλεκτρική Mustang είναι τετρακίνητη- αποδίδει συνδυαστικά 544 ίππους και 1.500 Nm και η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 64,0 kWh. Έτσι μπορούν να καλυφθούν μέχρι και 322 χιλιόμετρα, ενώ τα 0-96 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση μόλις 3,9 δευτερολέπτων.
Η κλασική, ηλεκτρική Mustang θα κατασκευαστεί το πολύ 499 φορές, αν βέβαια βρεθούν 499 πρόθυμοι να πληρώσουν περίπου 420.000 ευρώ -η τιμή της σε λίρες Αγγλίας είναι 350.000- για να την αποκτήσουν.