Λίγους μήνες μετά την αμερικανική εκδοχή του Civic, που παραδοσιακά προηγείται, η Honda παρουσίασε και το ευρωπαϊκό. Που ναι μεν ελάχιστα διαφέρει αισθητικά αλλά έχει άλλο μηχανικό υπόβαθρο.
Ανεξάρτητα πάντως αν πρόκειται για την αμερικανική ή την ευρωπαϊκή έκδοσή του το νέο Civic έχει πιο καθαρές γραμμές, ενώ από πλευράς διαστάσεων είναι πιο μεγάλο κατά 31 χιλιοστά και πιο χαμηλό κατά 20. Ο συνδυασμός αυτός του εξασφαλίζει δυναμικές αναλογίες, ενώ με τη σειρά του το μεγαλύτερο κατά 35 χιλιοστά μεταξόνιο εγγυάται τους άνετους χώρους.
Ενδεικτικό για αυτό το πορτμπαγκάζ των 420 λίτρων, ενώ κατά τα άλλα η σχεδίαση του εσωτερικού είναι σύγχρονη, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη για το σύστημα infotainment η διαγώνιος της οποίας μπορεί να φτάνει μέχρι και τις 9,0 ίντσες.
Η πιο σημαντική αλλαγή, όπως προαναφέραμε υπάρχει κάτω από το καπό, καθώς το ευρωπαϊκό Civic είναι αποκλειστικά υβριδικό και χρησιμοποιεί, βελτιωμένο, το σύστημα πρόωσης που γνωρίζουμε από το CR-V. Και το οποίο βασίζεται σε έναν τετρακύλινδρο 2.000 κυβικών ο οποίος λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson και μαζί με το ηλεκτροκινητήρα αποδίδει συνδυαστικά 184 ίππους και 315 Nm.
Οι καταστάσεις λειτουργίας του είναι τρεις -οι EV, Hybrid και Engine- η επίσημη κατανάλωσή του όταν ανακοινωθεί θα είναι κάτω από τα 5,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές CO2 του δεν θα ξεπερνούν τα 110 γραμμάρια για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Το νέο Honda Civic θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη τους έτους ή στις αρχές του επόμενου.