Η Toyota φαίνεται αποφασισμένη να τονώσει και άλλο το όποιο σπορ προφίλ έχει δημιουργήσει με την GR Supra και κυρίως με το GR Yaris και έτσι προσθέτει στη γκάμα της και μια αντίστοιχη έκδοση του διαχρονικού best seller της Corolla.
Η οποία αναμενόμενα ονομάζεται GR Corolla και ακολουθεί την αισθητική προσέγγιση του αντίστοιχου Yaris. Έτσι και εδώ υπάρχουν φουσκωμένα φτερά και αεροδυναμικά βοηθήματα, στην έκδοση Circuit και έντονα ανάγλυφο καπό με ανοίγματα μαζί με λογότυπα GR όπου αυτά μπορούν να μπουν.
Εννοείται πως δεν λείπει και η οροφή από συνθετικό υλικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα προκειμένου να μειωθεί το βάρος και να χαμηλώσει το κέντρο βάρους, ενώ χαρακτηριστικές είναι οι απολήξεις της εξάτμισης. Η GR Corolla είναι ίσως το μόνο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει τρεις απολήξεις, δύο στα άκρα και μια στο κέντρο του πίσω μέρους της.
Φυσικά υπάρχουν ενισχύσεις σε καίρια σημεία του πλαισίου, ενώ αυξημένα είναι και τα μετατρόχια, μπροστά και πίσω, για ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες.
Οι αλλαγές στο εσωτερικό, πέρα από τα λογότυπα, αφορούν τον πιο κοντό επιλογέα του κιβωτίου και την πιο χαμηλά τοποθετημένη κολώνα του τιμονιού. Το παρόν δηλώνουν όλα τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της Toyota.
Ο κινητήρας της GR Corolla έρχεται απευθείας από το GR Yaris. Είναι δηλαδή ο γνωστός πια τρικύλινδρος turbo των 1.600 κυβικών που αποδίδει για την περίσταση 304 ίππους και 370 Nm. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και με την τετρακίνηση GR-Four, όπως αναγράφεται σε σημεία του αμαξώματος. Η τελευταία έχει διαφορικά Torsen και στους δύο άξονες και δυνατότητα επιλογών για την κατανομή της ροπής.
Η Toyota GR Corolla, που σύμφωνα με πληροφορίες θα χρειάζεται πάνω κάτω 5,0 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ ώρα, θα είναι διαθέσιμη από το δεύτερο μισό του εξαμήνου καταρχήν στην Ιαπωνία. Το αν θα τη δούμε και στα μέρη μας είναι μάλλον δύσκολο.