Η Lexus έχει, όπως άλλωστε και η μητρική της Toyota, μεγάλη παράδοσης στα υβριδικά συστήματα και τον εξηλεκτρισμό, ενώ τώρα κάνει το δεύτερο και πιο σημαντικό βήμα της μετά το UX 300e στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα (BEV).
Και αυτό γιατί το RZ 450e που μόλις παρουσίασε έχει εξελιχθεί από την αρχή ως φουλ ηλεκτρικό, ενώ μοιράζεται τόσο το πλαίσιό του, το e-TNGA, όσο και το μηχανολογικό του υπόβαθρο με τα Toyota bz4X και Subaru Solterra.
Από την άλλη η εμφάνισή του ακολουθεί ξεκάθαρα το στυλ των τελευταίων Lexus και φυσικά διαθέτει, ως είθισται στα ηλεκτρικά, κλειστή μάσκα. Και αν στο σημείο αυτό θα χαρακτηρίζαμε την εμφάνισή ως πιο πολύ «αμερικανική» αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να εκπλήσσει μιας και η ιαπωνική μάρκα πολυτελείας είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Το εσωτερικό από την πλευρά του είναι high tech χάρη και στη μεγάλη οθόνη των 14,0 ιντσών του συστήματος infotainment στην κονσόλα, ενώ γίνεται φουτουριστικό με την επιλογή του αεροπορικού τύπου τιμονιού. Ή yoke όπως έχει καθιερωθεί να ονομάζεται.
Το RZ 450e είναι διαθέσιμο, για την αρχή τουλάχιστον με ένα σύστημα πρόωσης που αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα. Την τετρακίνηση που προκύπτει έτσι η Lexus την ονομάζει DIRECT4, ενώ η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 312 ίππους και τα 435 Nm.
Από πλευράς επιδόσεων σημειώστε ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 5,6 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 160 χλμ./ ώρα, ενώ η μπαταρία των 71,4 kWh εξασφαλίζει αυτονομία για περισσότερα από 400 χιλιόμετρα.