Όπως δείχνουν τα πράγματα και μετά από το πρόσφατο ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου από το 2035 και μετά δεν θα πωλούνται αυτοκίνητα που δεν θα έχουν να επιδείξουν μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Επειδή όμως μέχρι το 2035 μεσολαβούν 12 ολόκληρα χρόνια που δεν είναι μικρό χρονικό διάστημα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν θα μπορούν να καλύπτουν τις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση.
Από αυτή τη σκοπιά λοιπόν η νέα M2 που εξελίσσει η BMW θα αποτελεί ένα ορόσημο στην ιστορία της βαυαρικής εταιρείας γενικά και του σπορ τμήματός της Μ ειδικά. Και αυτό γιατί, σύμφωνα και με δηλώσεις του επικεφαλής της M GmbH Frank van Meel, θα είναι η τελευταία των Μοϊκανών, το μοντέλο που θα κλείσει τη σειρά αυτών με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, βενζίνης για την ακρίβεια, που δεν θα έχει κάποια μορφή εξηλεκτρισμού. Ούτε καν ήπια υβριδική υποβοήθηση με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V που χρησιμοποιεί η εταιρεία σε άλλα της αυτοκίνητα.
Η νέα BMW M2 θα κινείται από τον κλασικό πια υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο σε σειρά των 3.000 κυβικών της μάρκας και κινητήριοι τροχοί της θα είναι οι πίσω.
Ενδιαφέρον είναι πως η παραγωγή της θα ξεκινήσει προς τα τέλη του 2022 στο Μεξικό, οπότε η επίσημη παρουσίασή της αναμένεται πριν από το τέλος του έτους.