Τα OPC είναι οι σπορ εκδόσεις των Opel και εδώ και μερικά χρόνια, πιο συγκεκριμένα από το 2018, απουσιάζουν από τη γκάμα της γερμανικής εταιρείας. Η οποία από τότε έχει περάσει αρχικά στον όμιλο της PSA και στη συνέχεια σε αυτόν της Stellantis.
Τα γρήγορα Opel λοιπόν κάλλιστα μπορούν να επανέλθουν στο προσκήνιο. Και μάλιστα άμεσα, με τη νέα γενιά του Astra η οποία μπορεί να υποστηρίξει πέρα από τις συμβατικές τόσο plug-in υβριδικές όσο και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.
Και αν είναι πρόωρο να μιλάμε για ένα Astra OPC EV ένα PHEV είναι πολύ πιθανό, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν έτοιμα τα συστήματα πρόωσης. Που δεν είναι άλλα από αυτά του Grandland X, το οποίο είναι διαθέσιμο τόσο ως προσθιοκίνητο με 224 ίππους όσο και ως τετρακίνητο με 300.
Έτσι λοιπόν μπορεί με σχετική ευκολία να εξελιχθεί ένα plug-in υβριδικό Astra OPC με 250 ίππους να κινούν τους εμπρός τροχούς, επιλογή που θα συνέχιζε τη σπορ παράδοση του μοντέλου. Από την άλλη κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει και ένα τετρακίνητο. Με 300 ή και ελαφρώς περισσότερους ίππους στην περίπτωση που η Opel θα ήθελε να μπει στα χωράφια των VW Golf R ή ακόμα και του Honda Civic Type R.
Βέβαια κάτι τέτοιο είναι μάλλον τραβηγμένο με βάση το προφίλ της, τόσο το διαμορφωμένο ιστορικά όσο και μέσα στα πλαίσια του ομίλου της Stellantis, οπότε η προσθιοκίνητη έκδοση δείχνει πολύ πιο πιθανή. Ίδωμεν…