Η περίοδος αναμονής για το εισαγωγικό μοντέλο της γκάμας των Μ της BMW ολοκληρώθηκε και έτσι η νέα M2 στην οποία αναφερόμαστε παρουσιάστηκε επίσημα.
Χωρίς τη μεγάλη και αμφιλεγόμενη μάσκα των M3 και M4 -από την τελευταία είναι 214 χιλιοστά πιο μικρή και έχει κατά 110 χιλιοστά μικρότερο μεταξόνιο- αλλά με τα κλασικά σε διαστάσεις «νεφρά».
Λόγω του πιο σπορ χαρακτήρα μάλιστα δεν έχουν περίγραμμα, ενώ προκειμένου η εικόνα της να είναι όσο πιο δυναμική γίνεται τα πίσω φτερά είναι ιδιαίτερα φουσκωμένα. Ταυτόχρονα οι προφυλακτήρες είναι πιο επιθετικοί, υπάρχει μια αεροτομή στο χείλος του πορτμπαγκάζ, τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση και φυσικά διαχύτης.
Τα λογότυπα Μ φυσικά και δεν λείπουν ούτε από το εσωτερικό, όπου θα προσέξει κανείς τα μπάκετ καθίσματα και το Curved Display που υπάρχει σε όλες τις καινούργιες BMW.
Ο κινητήρας είναι ο εξακύλινδρος σε σειρά των 3.000 κυβικών που χρησιμοποιείται και στις Μ3 και Μ4 και εδώ αποδίδει 460 ίππους και 550 Nm. Στάνταρ συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic των 8 σχέσεων και προαιρετικά με ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων, ενώ επίσης στάνταρ είναι τόσο η ενεργητική ανάρτηση Μ όσο και το ενεργό μπλοκέ (100%) διαφορικό στον κινητήριο πίσω άξονα.
Από πλευράς επιδόσεων το 0-100 χλμ./ ώρα έρχεται σε εντυπωσιακά 4,1 δεύτερα όταν υπάρχει το αυτόματο κιβώτιο και σε 4,3 δεύτερα με το χειροκίνητο. Η τελική είναι 250 χλμ./ ώρα, εκτός και αν επιλεγεί το M Drivers Package οπότε ανεβαίνει στα 285 χλμ./ ώρα.
Στην περίπτωση αυτή η οροφή θα είναι από ανθρακόνημα όπως και τα εμπρός μπάκετ.
Η νέα BMW M2 θα κατασκευάζεται στο Μεξικό και οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν την ερχόμενη άνοιξη.