Ο κύκλος ζωής ενός σύγχρονου αυτοκινήτου διαρκεί το πολύ μια εξαετία, ενώ σε αυτή τη χρονική διάρκεια γίνεται ένα τουλάχιστον facelift προκειμένου να ανανεωθεί το ενδιαφέρον του κοινού.
Φυσικά στο παραπάνω πλάνο υπάρχουν και εξαιρέσεις που αφορούν μεμονωμένα μοντέλα που εμφανίζουν μια διαχρονικότητα.
Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποιες εταιρίες με συνολικά υψηλό μέσο όρο ζωής της γκάμας τους. Και αν η παρουσία της Lada στην κορυφή της σχετικής λίστας με τη μέση ηλικία των μοντέλων της να είναι τα 18,9 χρόνια -το αειθαλές Niva για παράδειγμα έχει παρουσιαστεί το 1977!- δεν αποτελεί έκπληξη αυτή της Tesla στη δεύτερη ουσιαστικά θέση είναι μεγάλη.
Από την τρέχουσα γκάμα της αμερικανικής εταιρείας το Model S έχει παρουσιαστεί το 2009, το Model X το 2015, το Model 3 το 2016 και το Model Y το 2019.
Έτσι ο μέσος όρος διαμορφώνεται στα 7,8 χρόνια που είναι υψηλός. Τα δύο πιο παλιά, τα Model S και X έχουν στο ενδιάμεσο ανανεωθεί, κάτι που αναμένεται να γίνει σύντομα και με τα Model 3 και Y αλλά όσο περνούν τα χρόνια τόσο πιο δύσκολο είναι να γίνονται προσαρμογές στα σύγχρονα δεδομένα.
Η επιλογή αυτή της Tesla προφανώς έχει ως λόγο τη μεγιστοποίηση των κερδών της, μιας και η εξέλιξη ενός καινούργιου μοντέλου, είναι πάντα μια ιδιαίτερα δαπανηρή υπόθεση.