Η αυτονομία είναι το πρώτο στοιχείο που ενδιαφέρει σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και φυσικά επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες. Από το στυλ οδήγησης και από το αν τα πιο πολλά χιλιόμετρα διανύονται στην πόλη ή έξω από αυτήν καθώς και από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.

Η εργοστασιακή μέτρηση γίνεται στους 21 βαθμούς Κελσίου και έτσι μια καινούργια έρευνα που έγινε για αυτό το θέμα μέτρησε την πραγματική αυτονομία 13 EVs σε αυτήν τη θερμοκρασία.

Τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν ήταν τα Audi e-tron, BMW i3, Chevrolet Bolt, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Kona, Jaguar I-Pace, Nissan Leaf, Tesla Model S, 3, X, και Y, Volkswagen e-Golf, και Volkswagen ID.4, ενώ στη συνέχεια τη μέτρησε εκ νέου και σε συνθήκες ψύχους.



Πηγή