Καθώς οι πάντες στο χώρο της αυτοκίνησης στρέφονται προς τα EVs κάποια θρυλικά μοντέλα ή εκδόσεις οδηγούνται προς το τέλος της παρουσίας τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα για αυτό το Megane R.S., η σπορ έκδοση του επιτυχημένου μικρό-μεσαίου Renault, που θα κλείσει την πορεία της με την σπέσιαλ εκδοχή της Ultime.
Η οποία ταυτόχρονα θα είναι και το τελευταίο σπορ μοντέλο με τα σήματα της Renault Sport, καθώς από εδώ και πέρα τη θέση της στη γκάμα της γαλλικής εταιρείας θα πάρει η Alpine.
H Ultime ξεχωρίζει άμεσα οπτικά από τις διακοσμητικές λωρίδες σε μαύρο ματ σε πολλά σημεία του αμαξώματος, όπως στην οροφή, το καπό, τις πόρτες, τα φτερά αλλά και τον πίσω προφυλακτήρα. Μαύρες είναι και πολλές λεπτομέρειες, ενώ στη δεξιά πλευρά αναγράφεται, ομολογουμένως διακριτικά, το 1976 που είναι η χρονιά που ιδρύθηκε η Renault Sport.
Επίσης τα φτερά είναι φουσκωμένα κατά 65 χιλιοστά μπροστά και κατά 45 χιλιοστά πίσω, ενώ υπάρχουν πλευρικές εισαγωγές αέρα, κεντρική απόληξη της εξάτμισης, κόκκινες δαγκάνες φρένων της Brembo και άλλες πολλές λεπτομέρειες.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα μπάκετ της Recaro με επένδυση από αλκαντάρα και κεντημένο λογότυπο RS καθώς και το ταμπελάκι στην κεντρική κονσόλα με τον αριθμό του εκάστοτε Ultime, αλλά και την υπογραφή του Laurent Hurgon. Πρόκειται για τον οδηγό που σε ολόκληρη την καριέρα του ασχολήθηκε με την εξέλιξη του Megane R.S.
Ο κινητήρας του Megane R.S. Ultime είναι ο τετρακύλινδρος turbo των 2.000 κυβικών της Renault Sport που αποδίδει 300 ίππους, συνδυάζεται με κιβώτιο EDC και διαφορικό Torsen και εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 5,7 δεύτερα.