Το Mercedes -AMG One είναι μια ιδιάζουσα περίπτωση υπερ-αυτοκινήτου, καθώς είναι το μόνο που έχει τόσο στενή σχέση, σε ότι αφορά το σύστημα πρόωσής του, με μονοθέσιο της Φόρμουλα 1.
Η χρήση της τεχνολογίας των μονοθεσίων όμως δεν ήταν μια καθόλου εύκολη υπόθεση. Γεγονός που οδήγησε και στη μεγάλη καθυστέρηση των παραδόσεων στους συνολικά 275 τυχερούς που το είχαν παραγγείλει. Μια καθυστέρηση που έφτασε την πενταετία.
Ενδεικτική των δυσκολιών αλλά και του μεγάλους κόστους εξέλιξης του AMG One είναι η δήλωση του ισχυρού άντρα της Mercedes, του Olla Kallenius, ο οποίος μεταξύ σοβαρού και αστείου είχε πει πως το διοικητικό συμβούλιο πρέπει να ήταν μεθυσμένο όταν έδωσε το πράσινο φως.
Όλες αυτές οι δυσκολίες οδηγούν στο συμπέρασμα πως το Mercedes-AMG One θα μείνει ένα και μοναδικό, καθώς η γερμανική εταιρεία πολύ δύσκολα θα προσπαθήσει εκ νέου να μεταφέρει τεχνολογία από την κορυφαία έκφραση του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε αυτοκίνητο με έγκριση τύπου για δημόσιο δρόμο.
Από την άλλη αυτό δεν σημαίνει πως στο μέλλον δεν θα παρουσιάσει κάποιο άλλο hypercar. Απλά θα είναι ηλεκτρικό, μιας και ας μην ξεχνάμε πως πέρα από τις τεχνικές δυσκολίες της μεταφοράς τεχνολογίας υπάρχει και το Euro 7 που έρχεται.