Με τα ενοίκια των γραφείων να παραμένουν απλήρωτα και εκατοντάδες απολυμένους να σέρνουν την εταιρεία στα δικαστήρια, η Twitter Inc. δοκιμάζει νέες οδούς κερδοφορίας.

Η εταιρεία του Έλον Μασκ έγινε αυτή την εβδομάδα η πρώτη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που επιτρέπει διαφημίσεις κάνναβης.

Οι καταχωρίσεις θα προβάλλονται μόνο στις 21 αμερικανικές πολιτείες που έχουν νομιμοποιήσει την ψυχαγωγική χρήση της κάνναβης, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί στο μέλλον.

Μέχρι τώρα το Twitter επέτρεπε διαφημίσεις μόνο για το CBD, ένα μη ψυχοδραστικό συστατικό της κάνναβης.

Άλλες πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram και το Twitter δεν δέχονται διαφημίσεις για προϊόντα κάνναβης, η οποία παραμένει απαγορευμένη σε ομοσπονδιακό επίπεδο στις ΗΠΑ.

Το Twitter ανακοίνωσε ότι θα εξετάζει διαφημίσεις αδειοδοτημένων εταιρειών που δεν απευθύνονται σε άτομα κάτω των 21 ετών.

«Είναι μια γιγάντια νίκη για τους νόμιμους εμπόρους κάνναβης» ανακοίνωσε σύμφωνα με το Reuters η εταιρεία ιατρικής και ψυχαγωγικής κάνναβης Cresco Labs.

Μια άλλη εταιρεία, η Trulieve Cannabis Corp, έχει ήδη λανσάρει διαφημιστική καμπάνια στο Twitter.

Η αλλαγή πολιτικής «ανακλά την αυξανόμενη αποδοχής της κάνναβης ως συμβατικής κατηγορίας προϊόντων ευζωίας» σχολίασε η Κέιτ Λιντς της Curaleaf, της μεγαλύτερης εταιρείας κάνναβης στις ΗΠΑ.

Ο Έλον Μασκ, ο οποίος εξαγόρασε την Twitter Inc. για 44 δισ. δολάρια, είχε εμφανιστεί στο παρελθόν να αποδέχεται ένα τσιγάρο κάνναβης.

Μετά την εξαγορά προειδοποίησε ότι η πλατφόρμα βρίσκεται στο όριο χρεοκοπίας και χρειάζεται επειγόντως νέους τρόπους κερδοφορίας.

Αρκετοί από τους χιλιάδες εργαζομένους που απολύθηκαν στις περικοπές καταγγέλλουν ότι δεν έλαβαν τις αποζημιώσεις που δικαιούνταν, ενώ ιδιοκτήτες κτηρίων που νοικιάζει η Twitter διαμαρτύρονται ότι δεν πληρώνονται τα ενοίκια, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία πούλησε ακόμα και τα αντικείμενα γραφείου που πλέον περίσσευαν.



Πηγή