Μέχρι τώρα τα ηλεκτρικά μοντέλα είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία SUV, υπάρχουν μερικές λιμουζίνες, ενώ πλέον κάνουν την εμφάνισή τους και τα ανοιχτά.
Και αν η ανοιχτή εκδοχή του ηλεκτρικού Fiat 500 είναι ένα καλός συμβιβασμός το αντίστοιχο Mini είναι ένα κανονικό κάμπριο. Με τη μαλακή οροφή να μαζεύεται και να καταλήγει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και να αποκαλύπτει πλήρως το εσωτερικό του.
Αυτό φυσικά δίνει τη δυνατότητα στη βρετανική εταιρεία του ομίλου BMW να ισχυρίζεται πως το δικό της μοντέλο είναι το πρώτο πραγματικό ηλεκτρικό κάμπριο.
Πέρα από αυτό πάντως θέλησε να του προσδώσει και ένα συλλεκτικό χαρακτήρα, μιας και θα κατασκευαστεί συνολικά 999 φορές, ενώ ως χιλιοστό μπορεί να θεωρηθεί το πρωτότυπο που είχε προηγηθεί.
Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τους 184 ίππους, που εξασφαλίζουν την ολοκλήρωση του 0-100 χλμ./ ώρα σε 7,3 δεύτερα, ενώ η αυτονομία ξεπερνά έστω και ελάχιστα τα 200 χιλιόμετρα.
Ως συλλεκτικό το πρώτο ηλεκτρικό κάμπριο δικαιολογεί εν μέρει και την υψηλή τιμή του, που στη Γερμανία φτάνει τις 60.000 ευρώ.