Τρία και κάτι χρόνια μετά την επίσημη παρουσίασή του το ID.3, το πιο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο νέας γενιάς της VW, ανανεώθηκε, με τη γερμανική εταιρεία να προσπαθεί να λειάνει τα παράπονα σε διάφορους τομείς.
Οπτικά οι αλλαγές είναι μικρές και εντοπίζονται κυρίως στον εμπρός προφυλακτήρα και το καπό που έχει πιο έντονο ανάγλυφο, ενώ ελαφρώς διαφορετικά είναι και τα πίσω φώτα.
Πιο σημαντικές και εκτεταμένες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό που είχε συγκεντρώσει πολλά παράπονα. Έτσι τα σκληρά πλαστικά έχουν αντικατασταθεί από πιο μαλακές και πιο ποιοτικές επιφάνειες, ενώ καλύτερες είναι και οι επενδύσεις για τις οποίες έχουν χρησιμοποιηθεί βιώσιμα υλικά σε πόρτες και καθίσματα.
Επίσης αναβάθμιση έχει γίνει και στο λογισμικό που πλέον δέχεται και ΟΤΑ (Over The Air) αναβαθμίσεις καθώς και δυνατότητες αγοράς λειτουργιών όποτε και για όσο χρειάζονται.
Ταυτόχρονα η οθόνη του συστήματος infotainment έχει μεγαλώσει στις 12,0 ίντσες (από 10,0), ενώ αναβαθμισμένη είναι και η λειτουργία του συστήματος πλοήγησης που πλέον υπολογίζει έτσι τη διαδρομή ώστε οι καθυστερήσεις για φόρτιση να είναι όσο το δυνατόν μικρότερης διάρκειας.
Στα ηλεκτρικά μέρη δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις. Έτσι οι εκδόσεις Pro και Pro-S με τον ένα ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων στον πίσω άξονα συνεχίζουν κανονικά με τις μπαταρίες των 58,0 και 77,0 kWh που εξασφαλίζουν αυτονομία 426 και 546 χιλιομέτρων αντίστοιχα και φορτίζουν με μέγιστη ισχύ 120 και 170 kW.
Η εισαγωγική έκδοση με μπαταρία 45 kWh αναμένεται να προστεθεί στην πορεία, όπως και η πιο σπορ ID.3 GTX που θα παρουσιαστεί εντός της χρονιάς.
Το ανανεωμένο VW ID.3 θα είναι διαθέσιμο από το καλοκαίρι. Οι πρώτες παραδόσεις θα ακολουθήσουν προς τα τέλη του τρίτου τριμήνου του έτους.