Τα plug-in υβριδικά αποτελούν ένα λογικό ενδιάμεσο βήμα στην πορεία προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση. Και αυτό γιατί κατά κανόνα επιτρέπουν σε μεγάλο βαθμό οι καθημερινές μετακινήσεις να γίνονται καθαρά ηλεκτρικά, οπότε χωρίς επιβάρυνση του περιβάλλοντος αλλά και πιο οικονομικά, ενώ δεν υπάρχει ούτε το θέμα της αυτονομίας αλλά ούτε και αυτό του ανεφοδιασμού σε καύσιμο.

Με βάση τα παραπάνω λοιπόν η Citroen διευρύνει τη γκάμα του προσφάτως ανανεωμένου C5 Aircross με μια νέα βασική PHEV έκδοση. Το σύστημα πρόωσης της οποίας δεν διαφοροποιείται, καθώς και πάλι υπάρχει ο τετρακύλινδρος turbo των 1.600 κυβικών με απόδοση εδώ 150 ίππων και φυσικά ένας ηλεκτροκινητήρας.



Πηγή