Αυτό που όλοι γνώριζαν από την αρχή έγινε πραγματικότητα: η Ferrari παρουσίασε την ανοιχτή έκδοση του πιο ισχυρού μοντέλου παραγωγής της. Της υβριδικής SF90 Stradale με τους 1.000 ίππους. Που προκύπτουν συνδυαστικά από τον V8 των 4.000 κυβικών (780 ίπποι) και τους τρεις συνολικά ηλεκτροκινητήρες (162 kW).
Η SF90 Spider, όπως ονομάζεται η ανοιχτή super Ferrari, ήταν λοιπόν από την αρχή προγραμματισμένη και αυτός ήταν ένα επιπλέον λόγος που ο κινητήρας και το κιβώτιο είναι τοποθετημένα ιδιαίτερα χαμηλά. Έτσι σε κάθε περίπτωση μπορεί να βλέπει κανείς το σύστημα πρόωσης.
Επίσης απόλυτα συνειδητή είναι η ομοιότητα της Spider με την Stradale όταν το αναδιπλούμενο τμήμα της οροφής της πρώτης είναι στη θέση του. Όταν διπλώνει οι διαστάσεις του είναι τέτοιες που επιτρέπουν την εύκολη αποθήκευσή του.
H παρουσία του και κυρίως η… απουσία του είχαν σαν συνέπεια ενισχύσεις στο αμάξωμα και κυρίως στις πόρτες της SF90 Spider, που πρόσθεσαν 100 κιλά βάρους, που συνολικά φτάνει τα 1.670 κιλά. Από την αύξηση αυτή δεν επηρεάζεται το 0-100 χλμ./ ώρα -όπως και στη Stradale ολοκληρώνεται σε 2,5 δεύτερα– αλλά το 0-200 χλμ./ ώρα που εδώ είναι κατά 0,2 δεύτερα πιο αργό. Είναι δηλαδή υπόθεση 7,0 δευτερολέπτων, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 340 χλμ./ ώρα. Τώρα ποιος θα πιάσει την τελική με ανοιχτή την οροφή είναι ένα καλό ερώτημα.
H Ferrari SF90 Spider θα είναι περίπου 10% πιο ακριβή από τη Stradale, πράγμα που σημαίνει πως η τιμή της στην Κεντρική Ευρώπη θα είναι περίπου 450.000 ευρώ. Και αυξάνεται και άλλο με το πακέτο «Asseto Fiorano» που περιλαμβάνει αγωνιστικά αμορτισέρ, πίσω αεροτομή από ανθρακόνημα, διχρωμία για το αμάξωμα αν το επιθυμεί ο ιδιοκτήτης, καθώς και άλλα στοιχεία από ανθρακόνημα και τιτάνιο. Με όλα αυτά το βάρος μειώνεται κατά 21 κιλά, ενώ στα 250 χλμ./ ώρα η κάθετη αεροδυναμική δύναμη είναι 390 κιλά. Χωρίς το πακέτο η τιμή αυτή επιτυγχάνεται στα 300 χλμ./ ώρα.