Οι κατηγοριοποιήσεις των αυτοκινήτων, όπως άλλωστε και οι κατηγοριοποιήσεις σε πολλούς άλλους τομείς, είναι κάτι που σηκώνει αρκετές ερμηνείες. Και φυσικά κάτι που δίνει τη δυνατότητα σε αρκετούς να δηλώνουν πως είναι πρώτοι στην κατηγορία τους και πως έχουν ξεπεράσει όλους τους άλλους.
Έτσι λοιπόν στην Κίνα και μόνο υπάρχει η κατηγορία NEV, τα New Energy Vehicles που σε ελεύθερη απόδοση είναι οχήματα νέας ενέργειας και στα οποία περιλαμβάνονται τα ηλεκτρικά, τα plug in υβριδικά, καθώς και όσα καταναλώνουν υδρογόνο.
Στην κατηγορία αυτή λοιπόν πρώτη σε πωλήσεις είναι η BYD, η οποία το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς που διανύουμε πούλησε συνολικά 641.350 NEV -μια αύξηση της τάξης του 314,9% σε σχέση με πέρυσι- και ζητά να της αναγνωριστεί πως είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Και πως έχει αφήσει πίσω της την Tesla που το ίδιο χρονικό διάστημα έχει πουλήσει μόνο 564.000 NEV.
Φυσικά οι… πονηροί Κινέζοι όχι μόνο έχουν δημιουργήσει μια κατηγορία στην οποία αναφέρονται αυτοί και μόνο αλλά δεν λαμβάνουν καν υπόψη πως η Tesla πουλά αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Κάτι που βέβαια δεν ισχύει για την BYD, που σύμφωνα με τις προβλέψεις της που ανακοινώθηκαν σε ένα συνέδριο επενδυτών της θα πουλήσει μέσα στη χρονιά από 1,1 έως και 1,2 εκατομμύρια NEV, με τα αποκλειστικά ηλεκτρικά να αποτελούν περίπου τα μισά.