Το υπερ-αυτοκίνητο της Mercedes, η AMG GT, οδεύει σιγά σιγά προς την αντικατάστασή του, καθώς του χρόνου θα παρουσιαστεί η νέα γενιά του που θα έχει πολλά κοινά με την καινούργια SL.
Στην πράξη θα είναι μια SL με σταθερή οροφή, ενώ μέχρι τότε η Mercedes, όπως το συνηθίζει άλλωστε, θα παρουσιάσει κάποιες ειδικές εκδόσεις της τρέχουσας AMG GT.
Σαν την GT2, η οποία απευθύνεται σε ιδιώτες αγωνιζόμενους, που είναι ερασιτέχνες. Φυσικά είναι εναρμονισμένη με τους τρέχοντες κανονισμούς της ομώνυμης κατηγορίας και συμπληρώνει την ήδη υπάρχουσα γκάμα των GT3 και GT4.
Η απόδοση του V8 των 4.000 κυβικών με τα δύο turbo φτάνει τους 707 ίππους, το κιβώτιο είναι ένα σειριακό 6 σχέσεων και είναι τοποθετημένο σε διάταξη transaxle, δηλαδή στον πίσω άξονα, για καλύτερη κατανομή βάρους.
Από κει και πέρα έχει δοθεί στην αεροδυναμική με πιο χαρακτηριστική την πίσω φτερούγα με τα ιδιαίτερης σχεδίασης μπράτσα, ενώ σημαντική είναι και η χρήση ανθρακονημάτων για μείωση του βάρους.
Μιας και η AMG GT2 απευθύνεται, όπως προαναφέραμε σε ερασιτέχνες αγωνιζόμενους το στήσιμό της είναι λιγότερο απόλυτο και πιο προοδευτικό. Όσο για το εσωτερικό της είναι καθαρά αγωνιστικό και high tech με το αεροπορικού τύπου τιμόνι να δίνει και μια αίσθηση space.