Στη Skoda η εποχή της πλήρους ηλεκτροκίνησης έχει ήδη ξεκινήσει, καθώς στην γκάμα της υπάρχουν τα Enyaq και Enyaq Coupe, ενώ στα χρόνια που έρχονται αναμένεται να δώσει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στο συγκεκριμένο τομέα.
Επενδύοντας συνολικά 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ -και επιπλέον άλλα 700 εκατομμύρια στην ψηφιοποίηση- αλλά αλλάζοντας τόσο την εταιρική της ταυτότητα όσο και τη γλώσσα σχεδίασής της.
Έτσι λοιπόν άλλαξε το λογότυπό της, επιλέγοντας μια πιο σύγχρονη, δισδιάστατη και πιο μοντέρνα απεικόνιση, που θα κάνει την εμφάνισή της αρχικά στην επικοινωνία της και στη συνέχεια, από το 2024, στα αυτοκίνητά της.
Επίσης μέχρι το 2026 θα έχουν προστεθεί στη γκάμα της ακόμα τρία ηλεκτρικά. Ένα από αυτά θα είναι η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Vision 7S, που παρουσιάστηκε επίσημα, αποτελεί την πρώτη έκφραση της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της μάρκας και με μήκος 5,0 μέτρων το μεγαλύτερο επιβατικός που έχει παρουσιάσει έως τώρα η Skoda.
Η οποία μένει πιστή στις απλές και καθαρές γραμμές που παραδοσιακά χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της, αλλά ταυτόχρονα υιοθετεί ένα νέο εμπρός μέρος που το ονομάζει Tech Face και χαρακτηρίζεται από την κλειστή μάσκα που είναι φυσικά χαρακτηριστικό των EVs.
Οι κλασικές γρίλιες έχουν μετακινηθεί προς τον προφυλακτήρα, ενώ από εκεί και πέρα χαρακτηριστικοί είναι οι λεπτοί προβολείς που σχηματίζουν ένα «Τ» και αποτελούν μια ενδιαφέρουσα σχεδιαστική ταυτότητα, η διαμόρφωση της οροφής, οι ζάντες των 22 ιντσών αλλά και οι πόρτες που ανοίγουν με αντίθετη φορά.
Οι τελευταίες, που μάλλον θα μείνουν στο επίπεδο του concept, αποκαλύπτουν ένα εξαιρετικά άνετο εσωτερικό με θέσεις για συνολικά εφτά που προσδιορίζεται από τη μεγάλη οθόνη των 14,6 ιντσών του συστήματος infotainment και η οποία είναι περιστρεφόμενη.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι και η θέση του παιδικού καθίσματος στην προέκταση της κεντρικής κονσόλας προς τη μεσαία σειρά καθισμάτων, η οποία θεωρείται από τους μηχανικούς της τσέχικης εταιρείας ως η πλέον ασφαλής.
Το μοντέλο παραγωγής του Vision 7S θα βασίζεται στο πλαίσιο MEB που στη συνέχεια αναμένεται να αντικατασταθεί από το νεότερο SSP και θα έχει μπαταρία 89,0 kWh που θα εξασφαλίζει αυτονομία 600 χιλιομέτρων και θα φορτίζει μέχρι και με 200 kW.