Η Pagani, η ιταλική εταιρεία των hypercars, παρουσίασε το νέο της μοντέλο, που είναι μόλις τον τρίτο κατά σειρά της ιστορίας της. Έτσι μετά τις Zonda και Huayra ήρθε η εξίσου εντυπωσιακή Utopia.
H οποία μένει πιστή τόσο στο στυλ των προκατόχων της όσο και στα κλασικά χαρακτηριστικά ενός hypercar.
Έτσι λοιπόν η βάση της είναι ένα μονοκόκ πλαίσιο που αποτελείται από ανθρακόνημα και χάλυβα αλλά και πιο εξεζητημένα υλικά όπως τιτάνιο, ενώ η εμφάνισή της και αποτελεί συνέχεια της εικόνας των Zonda και Huayra και παραπέμπει κατά κάποιον τρόπο και στα αγωνιστικά του Le Mans.
Τα ιδιαίτερα γνωρίσματα των Pagani, όπως οι εξωτερικοί καθρέφτες αλλά και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης που θυμίζει πυροβόλο μαχητικού τζετ φυσικά και έχουν διατηρηθεί, ενώ οι τροχοί είναι 21 ιντσών εμπρός και 22 πίσω.
Το εσωτερικό είναι, όπως το συνηθίζει άλλωστε η Pagani, ελαφρώς εξεζητημένο και με τον επιλογέα να παραμένει χαρακτηριστικός. Πάντως υπάρχουν αι ψηφιακά στοιχεία, καθώς και μια οθόνη μεταξύ των οργάνων του πίνακα.
Ο κινητήρας της Utopia είναι ένας bi-turbo V12 της Mercedes-AMG, σταθερή επιλογή της Pagani από την ίδρυσή της, με 6.000 κυβικά ο οποίος αποδίδει 864 ίππους και έχει να μετακινήσει μόλις 1.280 κιλά. Δηλαδή 67 κιλά λιγότερα σε σχέση με τη Huayra, κάτι που σε συνδυασμό και με τη μεγαλύτερη ισχύ εγγυάται ακόμα πιο εντυπωσιακές επιδόσεις.
Το κιβώτιο είναι είτε ένα αυτοματοποιημένο με 7 σχέσεις είτε ένα χειροκίνητο της XTrac, ενώ υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό, όπως και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Όσο για τα φρένα είναι της Brembo, με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω.
Συνολικά θα κατασκευαστούν 99 Paganι Utopia με τιμή που προ φόρων θα κυμαίνεται μεταξύ 2,0 και 2,2 εκατομμυρίων ευρώ.