Οι τιμές των hypercars, όπως είναι η Bugatti Chiron, είναι προκλητικά υψηλές αλλά αν λάβει κανείς υπόψη του κάποιες παραμέτρους, πέρα από το μικρό ύψος της παραγωγής, θα καταλήξει στο συμπέρασμα πως μέχρι ενός σημείου είναι δικαιολογημένες.
Παραμέτρους όπως π.χ. ο χρόνος που χρειάζεται για την ολοκλήρωση της βαφής της Chiron, ο οποίος είναι ούτε λίγο ούτε πολύ 600 ώρες. Ή 25 ολόκληρες ημέρες αν προτιμάτε.
Στο ίδιο χρονικό διάστημα οι μαζικοί κατασκευαστές έχουν κατασκευάσει μερικές χιλιάδες αυτοκίνητα, ενώ αυτοί με τα μοντέλα υπερ-πολυτελείας κάποιες δεκάδες.
Αν αναρωτιέστε γιατί στη Bugatti χρειάζoνται τόσο πολύ χρόνο για τη συγκεκριμένη διαδικασία η απάντηση είναι γιατί κάθε εξάρτημα βάφεται ξεχωριστά, ενώ έχει προηγηθεί και έναν λεπτομερής έλεγχος των επιφανειών.
Στην αρχή τοποθετούνται δύο στρώσεις αστάρι, διαδικασία που από μόνη της διαρκεί 100 ώρες, ενώ ακολουθούν διάφορα στάδια βαφής αλλά και λείανσης.
Όταν έχουν συναρμολογηθεί τα πάντα ακολουθεί η τελική φάση βαφής του αυτοκινήτου, ενώ η όλη διαδικασία ολοκληρώνεται με μια πολύπλοκη διαδικασία γυαλίσματος που διαρκεί περίπου 4 ημέρες.