Το Oli προστίθεται στη σειρά των concept cars με ιδιαίτερο ενδιαφέρον που έχει παρουσιάσει κατά καιρούς η Citroen, και ξεχωρίζει ευθύς εξαρχής.
Τόσο με την ιδιαίτερη, φουτουριστική εμφάνισή του όσο και χάρη στο μεγάλο, καινούργιο λογότυπο της μάρκας που παρουσιάστηκε πρόσφατα και χρησιμοποιείται για πρώτη φορά.
Στα ιδιαίτερα στοιχεία του περιλαμβάνεται τόσο η κάθετη μάσκα και το επίσης κάθετο παρμπρίζ, ενώ δεν υπάρχει μεσαία κολώνα. Έτσι οι πόρτες ανοίγουν με αντίθετη φορά και αποκαλύπτουν ένα εσωτερικό 2+2 θέσεων, από το ταμπλό του οποίου απουσιάζουν οι οθόνες. Και αυτό γιατί υπάρχει δυνατότητα ενσωμάτωσης smartphone που θα παίξει το ρόλο του πίνακα οργάνων αλλά και του ελέγχου του infotainment.
Όπως θα περίμενε κανείς με βάση τις σύγχρονες τάσεις στο Oli -σε κάποιο βαθμό μπορεί να θεωρηθεί πως υπάρχει κάποια συγγένεια με το λιλιπούτειο Ami- χρησιμοποιούνται βιώσιμα και ανακυκλωμένα υλικά.
Υλικά όπως θερμοπλαστικά, υαλοβάμβακας και πολυουρεθάνη που επιπλέον έχουν και χαμηλό βάρος. Το αποτέλεσμα είναι το βάρος να έχει διατηρηθεί μόλις στον 1,0 τόνο κάτι που σε συνδυασμό με τη μπαταρία των 40,0 kWh και τη μέση κατανάλωση ενέργειας των 10 kWh ανά χιλιόμετρο, εξασφαλίζει αυτονομία που φτάνει τα 400 χιλιόμετρα.
Ενδιαφέρον είναι πως το Citroen Oli, που είναι στην ουσία μια άσκηση και δεν θα περάσει στην παραγωγή, έχει τη δυνατότητα τροφοδοσίας και εξωτερικών ηλεκτρικών συσκευών.