Την αρχή έκανε η Mercedes με την εξάτροχη AMG G63 6×6 που έγινε κυριολεκτικά ανάρπαστη στις χώρες του κόλπου και από ότι φαίνεται βρίσκει πολλούς μιμητές. Ο λόγος απλός: οι τρεις άξονες σε οποιοδήποτε επιβατικό είναι μια εικόνα εξαιρετικά σπάνια οπότε η προσοχή, που πολλές φορές είναι το ζητούμενο, είναι εξασφαλισμένη.
Έτσι λοιπόν η Rizvani Motors από την ηλιόλουστη Καλοφόρνια πήρε το πλαίσιο του Gladiator της Jeep, προφανώς το μετέτρεψε μέχρι εκεί που δεν έπαιρνε άλλο, πρόσθεσε ένα τρίτο άξονα και παρουσίασε το δικό της τριαξονικό. Το οποίο ονομάζει εύστοχα Hercules. Ηρακλή δηλαδή, καθώς η όλη του εικόνα είναι μυθική.
Το ύψος του φτάνει τα 2,0 μέτρα, το μήκος του τα 6,20, ενώ το πλάτος γεμίζει τους καθρέφτες όλων των αυτοκινήτων που κινούνται μπροστά του. Ο οδηγός και οι επιβάτες σκαρφαλώνουν στο πολυτελές εσωτερικό του, ενώ στην κορυφαία του έκδοση, η οποία είναι και στρατιωτικών προδιαγραφών, κάτω από το μακρύ καπό υπάρχει ένας θηριώδης V8. Ο οποίος με τη βοήθεια υπερσυμπιεστή αποδίδει 1.320 ίππους και 1.340 Nm, ενώ για τη μετάδοση της κίνηση υπάρχουν τρεις επιλογές: 6×2, 6×4, 6×6.
Η συγκεκριμένη έκδοση κοστίζει 1.000.000 δολάρια, με τη γκάμα να περιλαμβάνει και τρεις λιγότερο ισχυρούς και πιο προσιτούς αλλά φυσικά όχι φτηνούς Hercules. O βασικός κινείται από έναν diesel V6 3.000 κυβικών, με 265 ίππους και τιμή εκκίνησης τις 225.000 δολάρια. Ακολουθούν δύο σύνολα βενζίνης, ένας V6 με 3.600 κυβικά και 290 ίππους και ένα απλός Hemi των 6,4 λίτρων με 507 ίππους.
Τις εντυπώσεις πάντως κερδίζει και η βασική έκδοση, ενώ στο βίντεο που ακολουθεί οι αιχμές προς την Tesla και την αυτονομία γενικά των ηλεκτρικών είναι σαφείς.