Τα μικρά και οικονομικά προσιτά μοντέλα αυτοκινήτων είναι αυτά που δυστυχώς επηρεάζονται περισσότερο από τις όλο και πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων. Και αυτό γιατί η προσαρμογή τους σε αυτές κοστίζει αρκετά, με αποτέλεσμα η τελική τους τιμή να αυξάνεται και να καθίστανται ασύμφορα.
Έτσι πολλοί κατασκευαστές επιλέγουν να εγκαταλείψουν την κατηγορία, ενώ αντιθέτως άλλοι, ίσως και σε πείσμα των αλλαγών, επιμένουν και επενδύουν. Στην τελευταία κατηγορία ανήκει και η Hyundai, η οποία προτίθεται να μείνει στη λεγόμενη κατηγορία Α και στο μέλλον, ενώ προχώρησε στην ανανέωση του επιτυχημένου i10. Που είναι μια από τις πολύ καλές επιλογές της κλάσης.
Το ανανεωμένο i10 λοιπόν θα αναγνωρίζεται κατά κύριο λόγο από τους νέους του προφυλακτήρες και την ενσωμάτωση των LED φώτων ημέρας στη μάσκα, γεγονός που συμβάλλει στη δημιουργία μιας πιο σύγχρονης εικόνας.
Από κει και πέρα υπάρχουν, ως είθισται και νέες ζάντες 16 ιντσών, ενώ η έκδοση Ν Line έχει ακόμα πιο τονισμένα σπορ χαρακτηριστικά.
Στο εσωτερικό ο πίνακας οργάνων έχει πλέον μια νέα οθόνη 4,2 ιντσών, υπάρχουν θύρες USB Type-C και για τους εμπρός και για τους πίσω επιβάτες, eCall νέας γενιάς καθώς και δυνατότητα ΟΤΑ (αναβαθμίσεων Over The Air).
Λογικά και αναμενόμενα έχει αναβαθμιστεί το σύστημα infotainment που υποστηρίζει τόσο Apple CarPlay και Android Auto όσο και ασύρματη φόρτιση smartphone, ενώ υπάρχουν και όλα τα βασικά συστήματα υποβοήθησης.
Στη βάση της γκάμας των κινητήρων υπάρχει και πάλι ο τρικύλινδρος των 1.000 κυβικών και των 67 ίππων, ενώ ακολουθούν ο τετρακύλινδρος των 1,2 λίτρων με τους 84 ίππους, καθώς και ο κορυφαίος turbo 1.0Τ με τους 100 ίππους.
Το Hyundai i10 στη νέα του εκδοχή θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται κατά τη διάρκεια του Απριλίου.