Η Hyundai έχει κάνει σαφώς μια στροφή προς το πιο σπορ με τα μοντέλα της με τον κωδικό Ν, ενώ ταυτόχρονα ο πιο δυναμικός της χαρακτήρας ενισχύεται και από την εμπλοκή της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Τελευταία της επιτυχία το ιστορικό 1-2-3 στο δικό μας Ράλλυ Ακρόπολις, με το i20 Rally1, που κατά κάποιον τρόπο μπορεί να θεωρηθεί ως η αγωνιστική έκδοση του i20 N.
Η κορεάτικη εταιρεία πάντως είναι αποφασισμένη να συνεχίσει αυτή τη λογική και φιλοσοφία και στα ηλεκτρικά της μοντέλα και η αρχή αναμένεται να γίνει με το Ioniq 5.
Το οποίο θα αποκτήσει μια έκδοση Ν, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα πριν από το τέλος της χρονιάς που διανύουμε. Μάλιστα σύμφωνα με τον Alfred Biermann, το Γερμανό μηχανικό με θητεία στη BMW M, που στην ουσία δημιούργησε τη γκάμα των Hyundai N, το Ioniq 5 N θα είναι το πιο ισχυρό μοντέλο στην ιστορία της μάρκας.
Το τεχνολογικό του υπόβαθρο θα είναι το ίδιο με αυτό του Kia EV6 GT -δύο ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση- αλλά η συνδυαστική απόδοση θα είναι αυξημένη στους 600 ίππους. Παράλληλα έμφαση θα δοθεί και στον (τεχνητό) ήχο του κορυφαίου σπορ μοντέλου της Hyundai.