Τα ελαστικά που είναι άμεσα συνδεδεμένα με την οδηγική ασφάλεια πρέπει να αλλάζονται κάθε 4 χρόνια ή κάθε 40.000 χιλιόμετρα λέει στην κάμερα του MEGA ο Νίκος Τσουκάλας, επαγγελματίας του κλάδου.

«Το λάστιχο εδώ επάνω έχει δείκτες, βλέπεις τον δείκτη; Όσο κατεβαίνει το πέλμα και φτάσει στον δείκτη σου λέει ότι το λάστιχο έχει τελειώσει πρέπει να το αλλάξεις».

Πολλοί οδηγοί αμελούν την συντήρηση των αυτοκινήτων και δεν προσέχουν καθόλου τα ελαστικά τους όπως λένε οι έμποροι ελαστικών πολλά αυτοκίνητα χρειάζονται παράλληλα ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση κάτι που ανεβάζει το κόστος.

Κι όμως, ένας στους δύο οδηγούς δεν κάνουν εργασίες συντήρησης και επισκευής του αυτοκινήτου τους. Η ακρίβεια έχει «γονατίσει» τα περισσότερα νοικοκυριά και το σέρβις κοστίζει, παραδέχονται πολλοί οδηγοί.

«Έκανα την προηγούμενη εβδομάδα και χρεώθηκα 700 ευρώ και πόνεσα», είπε οδηγός ΙΧ.

Ο Χρήστος Χατζηράϊ, μηχανικός αυτοκινήτων έρχεται αντιμέτωπος με βλάβες που έπρεπε να έχουν διορθωθεί για αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στον δρόμο.

«Σίγουρα υπάρχουν αυτοκίνητα με μεγάλες φθορές που δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν στον δρόμο γιατί είναι και επικίνδυνο».

Οι επαγγελματίες του κλάδου επισημαίνουν πως κάθε οδηγός πρέπει να είναι υπεύθυνος και να προσέχει το αυτοκίνητο του για την ασφάλεια του ίδιου αλλά και των άλλων οδηγών και πεζών στους δρόμους.



megatv.com