«Μαχαίρι στις καταναλωτικές δαπάνες, από τις εξόδους για διασκέδαση και φαγητό, τα ταξίδια μέχρι τις αγορές ρούχων και οικιακών ειδών αλλά και τις μετακινήσεις, έβαλαν οι Έλληνες καταναλωτές το 2022 λόγω των πληθωριστικών πιέσεων.

Τα έξοδα για τρόφιμα αλλά και τη θέρμανση αυξήθηκαν με ένα ποσοστό ωστόσο 13,8% και 11,2% αντίστοιχα, να ξοδεύει λιγότερα σε σχέση με το 2021. Κάτι που δεδομένων των σημαντικών ανατιμήσεων που καταγράφηκαν σε είδη διατροφής και καύσιμα μπορεί να αποδοθεί σε περιορισμό των δαπανών -έστω και σε χαμηλότερη ένταση σε σχέση με τις άλλες στις δύο αυτές κατηγορίες.

Τα αποτελέσματα της έρευνας του Ινστιτούτο Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ είναι ενδεικτικά των αλλαγών που συντελέστηκαν μέσα στο 2022 στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων λόγω της ακρίβειας.



Πηγή