Απόφαση να αλλάξει και το instagram έλαβε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, μετά τη μετατροπή του Facebook σε Meta.
Όπως αναφέρει η Wall Street Journal, η νέα συνδρομητική υπηρεσία του Instagram βρίσκεται “προ των πυλών”, με τους influencers να μπορούν πλέον να χρεώνουν το περιεχόμενο των αναρτήσεων τους στους ακολούθους.
Η νέα δυνατότητα, η οποία θα αποφέρει περισσότερα κέρδη στους influencers, παρουσιάστηκε σε διαδικτυακή εκδήλωση της Meta Platforms και θα ξεκινήσει πιλοτικά μέσα στις επόμενες εβδομάδες από τις ΗΠΑ. Οι τιμές των συνδρομών θα κυμαίνονται από 0,99 ως και 99,99 δολάρια, ανάλογα με τη δημοφιλία του influencer.
Στόχος αυτής της υπηρεσίας είναι να αυξηθεί ακόμη περισσότερο η επισκεψιμότητα των χρηστών στην πλατφόρμα, δίνοντας νέα κίνητρα στους δημιουργούς περιεχομένου.
Ο επικεφαλής του Instragram, Άνταμ Μόσερ δήλωσε πως οι νέοι συνδρομητές θα έχουν πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο των δημιουργών (stories, Instagram Live, φωτογραφίες, βίντεο).