Η γερμανική φίρμα μπορεί να καθυστέρησε να μπει στον χορό των coupe SUV, ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, καλύπτει πολύ γρήγορα το χαμένο έδαφος, προσθέτοντας μετά τα Q3 Sportback και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο e-tron Sportbcack μια ακόμα επιλογή του δυναμικού αυτού είδους με την μορφή του best-seller της, Q5.

Για τη δημιουργία της νέας έκδοσης, οι σχεδιαστές της Audi έχουν αναθεωρήσει πλήρως την εικόνα του μέχρι σήμερα γνωστού Q5 από την δεύτερη κολώνα και πίσω, με κυρίαρχη την coupe χάραξη της γραμμής οροφής η οποία συνδυάζεται με ένα μικρότερο πίσω παρμπρίζ, έναν ανασχεδιασμένο και τοποθετημένο ψηλότερα προφυλακτήρα, και μια συνολικά ξαναγραμμένη θύρα αποσκευών. Στις περιπτώσεις των εκδόσεων S Line οι παραπάνω διαφορές συνδυάζονται με μια κυψελοειδή γρίλια και πιο επιθετικά σχεδιασμένους προφυλακτήρες.

Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη, αξίζει να σημειωθεί ότι το συνολικό μήκος του Q5 Sportback διαμορφώνεται σε 4,69 μέτρα, δηλαδή είναι κατά 7,0 χιλ. μεγαλύτερο σε σχέση με την παραδοσιακή SUV εκδοχή αμαξώματος του μοντέλου.

Πλην των προδιαγραφών που συνδέονται με τον τύπο του αμαξώματος, το Q5 Sportback γίνεται το πρώτο μοντέλο της Audi για το οποίο οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν τεχνολογία OLED για τα πίσω φωτιστικά σώματα κάτι που μεταφράζεται στη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών μοτίβων, εν είδει χαρακτηριστικής υπογραφής, για τα φώτα του μοντέλου.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η γνώριμη εικόνα του Q5 με την χαρακτηριστική οθόνη αφής 10,1 ιντσών για το infotainment η οποία προαιρετικά μπορεί να συνδυαστεί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων γνωστό ως Virtual Cockpit.

O χώρος αποσκευών μειώνεται σε 510 λίτρα έναντι των 550 λίτρων στο απλό Q5, ωστόσο, όσοι το επιθυμούν θα μπορούν προαιρετικά να επιλέξουν τη δυνατότητα κύλισης των πίσω καθισμάτων, λειτουργία η οποία αυξάνει τον χώρο του πορτ μπαγκάζ σε 570 λίτρα.

Σε ό,τι αφορά το πλαίσιο, αξίζει να σημειωθεί ότι το Q5 Sportback εφοδιάζεται ως standard με σπορ ανάρτηση η οποία συνδυάζεται με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ενώ προσφέρεται και η προαιρετική επιλογή αερανάρτησης που επιτρέπει την αυξομείωση της απόστασης από το έδαφος.

Οι κινητήρες είναι κοινοί με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του Q5, με εφαλτήριο την έκδοση 40 ΤDI με δίλιτρο diesel κινητήρα σε συνδυασμό με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας και απόδοση 204 ίππων και 400 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων και του συστήματος quattro.

Την ισχυρότερη έκδοση βενζίνης των 265 ίππων εφοδιάζει επίσης τετρακύλινδρος κινητήρας 265 ίππων σε συνδυασμό με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt ενώ στη συνέχεια αναμένεται να προστεθούν ένας ακόμα δίλιτρος TDI καθώς και μια νέα επίσης τετρακύλινδρη βενζινοκίνητη έκδοση.

Ψηλότερα στην γκάμα θα βρεθoύν ένας εξακύλινδρος TDI αλλά και μια plug-in υβριδική έκδοση οι οποίες θα στοχεύσουν στις επιδόσεις ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία μιας S έκδοσης η οποία θα επωφεληθεί από TDI 3,0 λίτρων με ισχύ 347 ίππων.



Πηγή