Σχεδόν δεκατέσσερα χρόνια από την έναρξη της οικονομικής κρίσης στην Ευρώπη, τρία χρόνια μετά την εμφάνιση του Covid-19 και το πρώτο lockdown στην Ελλάδα και ένα χρόνο μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία, η Ελαστικότητα (Resilience) που ξεκίνησε σαν Λέξη της Χρονιάς το 2020, συνεχίζει σαν πολύ δημοφιλές στυλ διοίκησης των ιδιωτικών επιχειρήσεων αλλά και αρκετών φορέων του Δημοσίου.

Ταυτόχρονα, φαίνεται ότι το ελατήριο, που παρέμενε εντελώς συμπιεσμένο στα χρόνια της οικονομικής κρίσης, έχει ακόμα πολύ να αποσυμπιέσει και – παρά τη δύσκολη παγκόσμια συγκυρία – κάνει τους παράγοντες της αγοράς αρκετά αισιόδοξους.

Στόχος της ημερίδας Blue Economy in mid 2020s: from Resilience to Growth είναι να αποτυπώσει τη σημερινή κατάσταση του οικοσυστήματος που ονομάζεται Μπλε Οικονομία, φωτίζοντας τις πιο σημαντικές κινήσεις, δράσεις και βέλτιστες πρακτικές, οι οποίες καταγράφονται σε όλους τους κλάδους που σχετίζονται με τη Θάλασσα, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.



Πηγή