Ο κολοσσός της κοινωνικής δικτύωσης θέλησε κομμάτι από κάθε social media πίτα, ρίχνοντας στην αγορά τις δικές του εκδοχές αγαπημένων κοινωνικών μέσων.

Κάλπαζε το Pinterest; To Facebook λάνσαρε το Hobbi. Έκανε τρελό πάταγο το TikTok; To Facebook ήταν και πάλι εδώ να το ανταγωνιστεί με το Lasso.

Αποτέλεσμα; Το Facebook ανακοίνωσε πρόσφατα τον θάνατο και των δυο τους! Το Hobbi θα βάλει λουκέτο μέσα στον μήνα, ενώ το Lasso κατέβασε ρολά στις 10 Ιουλίου.

Αν δεν τα έχετε ακούσει, δεν πειράζει, κανείς δεν τα χρησιμοποιούσε εξάλλου.

To Lasso ήρθε στις ζωές μας τον Νοέμβριο του 2018 για να «κάνει εύκολη σε όλους τη δημιουργία και τον διαμοιρασμό σύντομων βίντεο με διασκεδαστικά εφέ». Ναι, TikTok δηλαδή. Και μάλιστα ένα TikTok που είχε από πίσω τον κολοσσό να του στέλνει κόσμο.

Το εγχείρημα δεν έπιασε όμως, δεν κατάφερε ποτέ να απειλήσει το TikTok και μας άφησε χρόνους.

Το Lasso ήταν συντριπτικό πλήγμα για το Facebook, καθώς εντασσόταν στην κεντρική επιχειρηματική ομπρέλα του Facebook Inc, παίζοντας δίπλα στο Facebook και το Messenger. Ό,τι περιλαμβάνεται εκεί, αποτελεί μεγάλο στοίχημα του κολοσσού.

Το Hobbi, από την άλλη, είχε αναπτυχθεί από το New Product Experimentation Team του Facebook, ένα τμήμα που πειραματίζεται και μαθαίνει την αγορά, αντί να πρέπει κατ’ ανάγκη να λανσάρει πετυχημένες εφαρμογές. «Περιμένουμε πολλές αποτυχίες», είχε πει χαρακτηριστικά η ομάδα πέρυσι.

Το Hobbi λανσαρίστηκε τον φετινό Φεβρουάριο και από την περιγραφή του ακόμα ήταν σαν να διάβαζες για το Pinterest. Τόσο στοχευμένη δράση είχε. Ο κόσμος δεν το αγάπησε όμως και όλοι είχαν έναν κακό λόγο να πουν.

Αν το Hobbi ήταν ένα πείραμα αμφίβολης αποτελεσματικότητας, το Lasso ήταν το νέο στοίχημα του κολοσσού. Η επιτυχία του λογιζόταν εξασφαλισμένη…

newsbeast.gr



agrinio24.gr