http://nicemagazine.gr/

Από το 1898 υπήρχε σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Πατρών και Αγρινίου. Το Καλυδώνα μετέφερε βαγόνια στο Κρυονέρι Αιτωλοακαρνανίας και στη συνέχεια και το Ρόδος στο Αντίρριο. Tο F/B ΡΟΔΟΣ ανήκε στους Σιδηροδρόμους Βορειοδυτικής Ελλάδος (ΣΒΔΕ) και ήταν πρώην αποβατικό του Πολεμικού Ναυτικού.

Στο γκαράζ των οχημάτων, διέθετε εγκιβωτισμένες 3 σιδηροδρομικές γραμμές οι οποίες συνέκλιναν σε μία στον χώρο του καταπέλτη και χρησίμευαν για την μεταφορά σιδηροδρομικών συρμών και οχημάτων μεταξύ λιμένος Πάτρας και λιμένος Κρυονερίου.

zwiiuxogtq564a391dcd2b8Τέσσερις φορές την εβδομάδα γινόταν αυτό και στο υπόλοιπο διάστημα λειτουργούσε ως κλασσικό φέρρυ μπωτ μεταφοράς αυτοκινήτων στο Ρίο-Αντίρριο! Στο τέλος της δεκαετίας του ‘70 ο ΟΣΕ το παρόπλισε και το «έδεσε» κοντά στο Αντίρριο, όπου μισοβυθίστηκε και ανελκύστηκε ξανά για να πουληθεί ως σκάφος για άλλη χρήση και τελικά να χρησιμοποιηθεί ως στόχος ασκήσεων του Πολεμιού Ναυτικού.

idplbeflpi564a39431fdd1Το Ρόδος ήταν ένα οπλιταγωγό – αποβατικό ναυπήγησης του 1943. Το 1950 ήρθε στη χώρα μας. Είχε 2 σειρές ράγες και μπορούσε να μεταφέρει 7 φορτηγά βαγόνια ή 2 ατμομηχανές ή αντίστοιχα 10 φορτηγά ή λεωφορεία και 20 ΙΧ.

baepqxnccz564a3959c143cΤελικά σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας μέσω του διαδικτύου, το Ρόδος βυθίστηκε οριστικώς τον Σεπτέμβριο του 1998 στην Κυνόσουρα της Σαλαμίνας, όπου και ήταν για κάποια χρόνια παρατημένο, και όπου συνεχίζει να βρίσκεται μέχρι και σήμερα, αφού δεν υπήρξε καμία επιχείρηση ανέλκυσης του.qvugiktxbf564a398bbbb42

gmleymgcnw564a39e051ed0

πηγή :aitoloakarnanianet.gr, thebest.gr

agrinio24.eu