Εδώ και περίπου δύο χρόνια, συγκεκριμένα από το 2019, οι Ford και VW έχουν μια συνεργασία για τα επαγγελματικά τους μοντέλα και έτσι το καινούργιο Amarok της δεύτερης θα έχει πολλά κοινά στοιχεία με την τελευταία γενιά του Ranger της πρώτης που μόλις παρουσιάστηκε.
Και φυσικά διαφορές, οι οποίες είναι κυρίως αισθητικές και εντοπίζονται, όπως μπορούμε να δούμε και από τα επίσημα σκίτσα του στο εμπρός μέρος και τη μάσκα που ακολουθεί την πιο πρόσφατη σχεδιαστική ταυτότητα της VW. Φυσικά η συνολική εικόνα με τα τονισμένα φτερά και τη διπλοκάμπινη διαμόρφωση είναι κοινή.
Πιο πολλές και πιο εμφανείς είναι οι διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό, καθώς το ταμπλό του Ranger δεν θα έχει σχέση με αυτό του Amarok, που θα παραμείνει πιστό στη φιλοσοφία της Volkswagen στο συγκεκριμένο τομέα. Κοινό στοιχείο και των δύο θα είναι ο πολύ μικρός επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου.
Ο κύριος κινητήρας θα είναι ο diesel 2.0 TDI με 170 και 210 ίππους, ο τελευταίος για την έκδοση με τα δύο turbo. Κορυφαία επιλογή είναι ο ένας V6, επίσης diesel, με 3.000 κυβικά και περίπου 250 ίππους.
Στα προσεχώς περιλαμβάνει και μια plug-in εκδοχή με τον EcoBoost των 2.300 κυβικών και συνδυαστική απόδοση 350 ίππων, ενώ η διάθεση του Amarok δεν αναμένεται να ξεκινήσει πριν τα τέλη του 2022.