Η Fiat έκανε τις πρώτες συστάσεις για το ηλεκτρικό 500e στις αρχές Μαρτίου λίγο πριν ο κόσμος βρεθεί στη δίνη των lockdown, αποκαλύπτοντας αρχικά την hatchback και την cabrio έκδοση που όπως ανακοίνωσε σήμερα δεν θα είναι οι μοναδικές επιλογές στην νέα εποχή του δημοφιλούς city car.

Η τρίτη επιλογή αποτελεί μια νέα και πιο πρακτική έκδοση του 500e με τέσσερις πόρτες. Αν και ο αριθμός των τεσσάρων θυρών είναι κάτι πολύ συνηθισμένο δεν ισχύει το ίδιο και για τον τρόπο που επέλεξε η Fiat να τις «χωρέσει» στο 500αράκι.

Το 500 3+1 έχει ακριβώς το ίδιο μέγεθος με την hatchback και την cabrio έκδοση ωστόσο διαθέτει μια επιπλέον πόρτα από την πλευρά του συνοδηγού. Η επίμαχη πόρτα ενσωματώνει τη δεύτερη κολώνα και ανοίγει αντίθετα προσφέροντας ευκολότερη πρόσβαση στο εσωτερικό του και κυρίως στο πίσω κάθισμα, με την υπόσχεση να λύσει τα χέρια σε όσους διαθέτουν οικογένεια αλλά δεν θέλουν να αποχωριστούν το στυλ του 500.

Σύμφωνα με την Fiat, η προσθήκη της επιπλέον πόρτας δεν έχει επιφέρει αλλαγές στην οδική συμπεριφορά ή στα μεγέθη κατανάλωσης του 500e παρά το γεγονός ότι το συνολικό βάρος έχει αυξηθεί κατά 30 κιλά. Σημειώνεται επίσης ότι η ιδιαιτερότητα της σχεδίασης σημαίνει ότι η τρίτη πόρτα μπορεί να ανοίξει μόνο εφόσον έχει ανοίξει η πόρτα του συνοδηγού για λόγους που άπτονται τόσο της αρχικής σχεδίασης όσο και της ασφάλειας.

Όπως και οι ήδη γνωστές εκδόσεις του 500e, το 3+1 θα είναι διαθέσιμο αρχικά στην έκδοση λανσαρίσματος Prima η οποία επιφυλάσσει επιπλέον εξοπλισμό στον οποίο συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων, ενεργό cruise control, φώτα LED, σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης και σύστημα περιμετρικής θέασης.

Ανεξαρτήτως της πλούσιας έκδοσης λανσαρίσματος το 500 e θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις (Action, Passion και Ιcon) οι οποίες διαρθρώνονται με βάση τον εξοπλισμό την ισχύ του κινητήρα αλλά και την απόδοση της μπαταρίας.

Aναλυτικότερα, η βασική έκδοση Action η οποία θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στις εκδόσεις cabrio και hatchback εφοδιάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρία 23,8 kWh. H αυτονομία διαμορφώνεται σε 180 χλμ. ή 240 σε αστικό κύκλο.

Η μεσαία έκδοση Passion επωφελείται από ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 118 ίππων και χάρη στην μεγαλύτερη μπαταρία των 42 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 320 χλμ. ή 460 σε αστικό κύκλο. Σημειώνεται ότι για την επαναφόρτιση απαιτούνται 35 λεπτά για το 80% της ενέργειας με το ταχυφορτιστή που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό.

Η κορυφαία έκδοση Icon εφοδιάζεται με τον ίδιο συνδυασμό κινητήρα μπαταρίας, επενδύοντας σε επιπλέον εξοπλισμό ο οποίος μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ζάντες 16 ιντσών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το infotainment UConnect, σύστημα πλοήγησης, σύστημα αναγνώρισης φωνητικών εντολών καθώς και μια ευρύτερη γκάμα αισθητικών επιλογών όπως η δυνατότητα ίδιας απόχρωσης ταμπλό με το αμάξωμα και οι επενδύσεις από φιλικά προς το περιβάλλον υλικά.



Πηγή