Η Mazda παρουσίασε τo υβριδικό 2, το οποίο όμως δεν έχει καμία σχέση με τις εκδόσεις του με τα συμβατικά σύνολα βενζίνης που ξέρουμε.
Λογικό μιας και όπως μπορείτε να δείτε από τις φωτογραφίες το συγκεκριμένο 2 είναι ίδιο, με εξαίρεση τα λογότυπα, με το Yaris της Toyota. Φυσικά αυτό ισχύει και για το πλήρως υβριδικό σύστημα πρόωσης του, με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 1.500 κυβικών και τον ηλεκτροκινητήρα που αποδίδουν συνδυαστικά, όπως και στο Toyota άλλωστε, 116 ίππους.
Και εξασφαλίζουν τόσο χαμηλή κατανάλωση, που επίσημα κυμαίνεται από τα 3,8 έως τα 4,0 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα μικρές είναι και οι εκπομπές CO2, που ανάλογα με το μέγεθος των τροχών κυμαίνονται από 87 έως 93 και γραμμάρια το χιλιόμετρα.
Το υβριδικό 2 θα κατασκευάζεται φυσικά από την Toyota -οι δύο εταιρείες έχουν μια αρκετά στενή σχέση συνεργασίας- και ο λόγος ύπαρξής του στη γκάμα της Mazda είναι φυσικά οι ισχύουσες προδιαγραφές που επιβάλλουν έναν όσο το δυνατόν πιο μικρό μέσο όρο εκπομπής CO2 για το σύνολο των μοντέλων κάθε μάρκας προκειμένου να αποφευχθούν πρόστιμα. Και εδώ ένα υβριδικό μοντέλο βοηθά στην επίτευξη αυτού του στόχου.