O εξηλεκτρισμός μπορεί να προέκυψε από την ανάγκη μείωσης της μέσης κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων που είναι άμεσα συνυφασμένοι μαζί της, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει και μια σχετικά εύκολη δυνατότητα αύξησης της συνολικής απόδοσης.

Κάτι που δεν ισχύει μόνο για τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα για τα οποία ανακοινώνονται αποδόσεις που προσεγγίζουν ακόμα και τους 2.000 ίππους -τιμή μυθική για κινητήρα εσωτερικής καύσης- αλλά και για τα plug-in υβριδικά. Και αυτό γιατί στην ισχύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης προστίθεται και αυτή του ηλεκτροκινητήρα -για όσο η μπαταρία θα έχει ικανά αποθέματα ενέργειας.



Πηγή